اخبار تکنولوژی

مانیتور عریض فیلیپس ۴۹B2U6900CH رونمایی شد

فیلیپس مانیتور فوق عریض خمیده فیلیپس ۴۹B2U6900CH را معرفی کرده است که هدف اصلی آن استفاده در محل کار است. صفحه نمایش بزرگ ۴۸.۸ اینچی دارای نسبت تصویر ۳۲:۹، وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۷۵ هرتز، روشنایی ۴۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و زاویه دید ۱۷۸ درجه است.

در مورد بازتولید رنگ، ادعا می‌شود که ۹۷درصد از فضای رنگی NTSC و ۱۱۹درصد از sRGB را پوشش می‌دهد. انحنای صفحه نمایشگر جدید فیلیپس ۱۸۰۰R است. یکی از ویژگی‌های مفید محصول جدید یک وب‌کم ۵ مگاپیکسلی بوده که مخصوصاً برای تماس‌های ویدیویی گروهی مناسب است، به‌طور خودکار تنظیم می‌شود تا همه شرکت‌کنندگان در مکالمه در قاب قرار گیرند و اگر کسی از میدان دید خارج شود، این کار نیز انجام می‌شود.

به طور خودکار پیکربندی مجدد علاوه بر این، موقعیت دوربین را می‌توان به صورت جلو و عقب ۳۰ درجه تنظیم کرد تا فردی با هر قدی بتواند وارد کادر شود.

پورت‌های فیلیپس ۴۹B2U6900CH شامل جک ۳.۵ میلی‌متری، یک USB Type-C با عملکرد شارژ ۱۵ واتی، دو پورت USB Type-C دیگر با حالت جایگزین DisplayPort و قدرت شارژ تا ۱۰۰ وات، ۴ پورت USB 3.2 Type-A، دو پورت HDMI 2.0 می‌شود. کانکتورها، یک پورت اترنت ۲.۵ گیگابیتی و یک پورت DisplayPort را هم دربرمی‌گیرند.

فیلیپس ۴۹B2U6900CH مانیتوری تمام عیار

همچنین دو بلندگوی ۵ واتی، یک میکروفون حذف نویز و یک قلاب هدفون نیز وجود دارد. مانیتور فیلیپس ۴۹B2U6900CH در روزهای آینده قبل از پایان ماه، با قیمت ۱۲۴۹ یورو عرضه خواهد شد. فیلیپس در نظر دارد محصولی را ارائه دهد که طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجهی ارائه می‌دهد. برند مورد اشاره همیشه سعی کرده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد.

انتظار رفته این مدل جدید ابتدا راهی بازار اروپا شده و سپس در آسیا و سایر مناقط شاهد عرضه آن باشیم. اطلاعات تکمیلی را با مراجعه به سایت فیلیپس مشاهده خواهید کرد. این برند هر سال نسل جدیدی از مانیتورهای تجاری خود را با طراحی شیک معرفی و عرضه می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا