اخبار تکنولوژی

اونیکس از تبلت Boox Tab X خود رونمایی کرد

شرکت اونیکس به تازگی از تبلت کاغذالکترونیکی جدید خود به نام تبلت Boox Tab X رونمایی کرده که در کنار نمایشگر ای لینک، دارای حاشیه صفحه نمایش بسیار کمی است.

این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید بوده و قابلیت‌های متنوعی دارد. تبلت Boox Tab X به صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی ای لینک تجیهز شده که برای مطالعه، یادداشت برداری و طراحی گزینه عالی تلقی می‌شود. قلم این تبلت قابلیت پاک کردن از طریق انتهای آن را دارا بوده و گزینه مناسبی برای یادداشت‌برداری است.

همچنین افراد می‌توانند یک کیبورد بلوتوثی را به آن متصل کرده تا از طریق آن تایپ راحتی داشته باشند. گذشته از آن قلم نوک اضافی داشته و کیس سه لایه هم شامل آن می‌شود.

تبلت Boox Tab X به دلیل باریک بودن ۵۰ درصد کمتر نسبت به نسل قبل، حس یک کاغذ واقعی را تداعی می‌کند. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ است و افراد اپ موردنظر خود را می‌توانند از طریق گوگل پلی استور دریافت کنند. ناگفته نماند به لطف فناوری Super Refresh، نرخ نوسازی بالایی دارد و یک تراشه اختصاصی گرافیکی هم در آن گنجانده شد.

تبلت Boox Tab X اونیکس زیبا و کارآمد

این تبلت دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. شایان ذکر بوده که باتری ۶۳۰۰ میلی آمپرساعتی هم شامل آن شده و از چیپست اسنپدراگون بهره می‌گیرد. البته یک ژیروسکوپ داخلی نیز امکان چرخش خودکار را فراهم می‌کند.

قیمت نیز ۸۷۹ دلار بوده و اخیرا هم تبلت Boox Tab Ultra معرفی شد با نمایشگر کوچک‌تر راهی بازار شد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اونیکس مراجعه کنید و احتمالا بزودی مدل‌های بیشتری توسط اونیکس رونمایی خواهد شد و به مشتریان ارائه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا