آموزش و ترفنداخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت آگوست برای سامسونگ Galaxy Z Fold

چهار سال پیش، سامسونگ با اولین گوشی تاشو مصرف‌کننده، یعنی سامسونگ Galaxy Z Fold، جهان را تکان داد. این یک قطار شکسته بود، اما کمک کرد تا تلفن تاشو تبدیل به تور پر زرق و برق امروزی شود. اگر همچنان صاحب تاشوی اصلی Galaxy Z خود هستید، آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۳ را دریافت می‌کنید.

با وجود چهار نسل از هم‌اکنون تا اولین گلکسی فولد، به نظر می‌رسد که یک عمر گذشته است. نام تجاری و به طور کلی تلفن تاشو از آن زمان تا کنون بسیار تغییر کرده است، اما این بدان معنا نیست که سامسونگ دست‌های خود را از محصول شسته است. مردم هنوز نسل اول Fold را به کار می‌گیرند و همچنان از آپدیت نرم افزار این شرکت لذت می‌برند.

سامسونگ حقیقتا در اوایل ماه به‌روزرسانی‌ها را منتشر کرده است، اما از آنجایی که گلکسی فولد اصلی بسیار قدیمی بوده، کمی دیرتر به‌روزرسانی خود را دریافت می‌کند. این دستگاه دیگر به‌روزرسانی‌های اصلی پلتفرم را دریافت نمی‌کند، اما همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

در حال حاضر، به‌روزرسانی در چهار بازار ارائه شده است: فرانسه (نسخه F900FXXS7HWG1)، هنگ کنگ (نسخه F900FXXS7HWG1)، بریتانیا (نسخه F907BXXS7HWG1) و کره (نسخه F907NKOU3IWH1). بازارهای دیگر با گذشت زمان دنبال خواهند شد.

سامسونگ Galaxy Z Fold نمرده است

بنابراین، انتظار زیادی از این به‌روزرسانی وجود ندارد. از آنجایی که این یک آپدیت امنیتی معمولی است، گوشی برخی از آسیب‌پذیری‌های سیستم را برطرف کرده است. اینها نقاطی را در نرم افزار شما به دنبال دارند که می‌تواند به بازیگران بد اجازه دسترسی به سیستم شما را بدهد. این آپدیت چندین مشکل خاص سامسونگ گلکسی را به همراه مشکلات موجود در اندروید به طور کلی برطرف می‌کند. هیچ ویژگی یا تغییر جدیدی در سیستم وجود نخواهد داشت.

اگر مشتاقانه منتظر این به‌روزرسانی هستید، باید به تنظیمات خود بروید، بخش Software Update را پیدا کنید و روی دکمه دانلود و نصب در پایین صفحه ضربه بزنید. اگر هنوز به‌روزرسانی را مشاهده نکرده‌اید، باید چند روز منتظر بمانید تا به‌روزرسانی به شما برسد.

گلکسی زد فولد یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است که توسط سامسونگ ساخته شده است. این گوشی اولین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ معرفی شد و در ۶ مارس ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. گلکسی زد فولد دارای یک صفحه نمایش داخلی ۷.۳ اینچی AMOLED است که می تواند به دو قسمت ۴.۶ اینچی تقسیم شود. این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش خارجی ۴.۶ اینچی AMOLED است.

گلکسی زد فولد دارای یک پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض است.

گلکسی زد فولد یک گوشی پیشرفته است که قیمت بالایی دارد. با این حال، این گوشی ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را به یک گزینه جذاب برای کاربرانی تبدیل می کند که به دنبال یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا