اخبار تکنولوژی

انتشار تصاویری از حاشیه نمایشگر گلکسی اس۲۴ اولترا

شرکت سامسونگ درصدد است سری گلکسی اس ۲۴ را اوایل ۲۰۲۴ معرفی کند و اکنون تصاویری از حاشیه نمایشگر گلکسی اس۲۴ اولترا پیش از رونمایی لو رفته است.

افشاگر صنعت Ice Universe تصاویری را منتشر کرد که در آن حاشیه صفحه نمایش پرچمدار آینده سامسونگ  Galaxy S24 Ultra را با Galaxy S23 Ultra و Galaxy S22 Ultra مقایسه کرد. معلوم شد که سامسونگ به وضوح در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته و سعی کرده حاشیه را کم کند.

گلکسی S24 اولترا

اولین تصویر مربوط به گلکسی S24 اولترا (بالا) و Galaxy S23 Ultra (پایین) است. در اینجا می‌توانید به وضوح ببینید که حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا چقدر نازک‌تر خواهد بود. تصویر دوم، قاب گلکسی اس ۲۴ اولترا را با رد مجیک ۹ پرو ارائه شده در این هفته، اولین گوشی هوشمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با صفحه نمایش بدون ناچ، مقایسه می‌کند.

گلکسی اس۲۴ اولترا با حاشیه کمتر

تصویر سوم که به مقایسه فریم‌های جانبی Galaxy S24 Ultra و Galaxy S22 Ultra می‌پردازد، یک ترفند جالب را نشان می‌دهد. همانطور که خود شخص توضیح می‌دهد، روکش براق گرد صفحه نمایش به شما امکان داده قاب را پنهان کنید و این احساس را ایجاد کرده که کوچک‌تر از آنچه هست است.

گلکسی S24 اولترا

Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق در مورد روند جدید گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد چتری‌های آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون ۱۴ و در مورد سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید توسط منابعی در بخش تحقیق و توسعه این غول کره جنوبی به بیرون درز کرده است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا یک گوشی هوشمند پرچمدار آینده است که توسط سامسونگ تولید می شود. این گوشی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود و جانشین گلکسی اس ۲۳ اولترا خواهد شد. اس ۲۴ اولترا از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۳ اولترا برخوردار است. این گوشی دارای یک قاب تخت و یک حفره برای دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش است. دوربین پشتی در قسمت بالایی سمت چپ بدنه قرار دارد و دارای یک طراحی مستطیلی است.

انتظار می رود که گلکسی اس ۲۴ اولترا از ویژگی های جدیدی مانند قلم S Pen داخلی، پردازنده قدرتمندتر و دوربین های پیشرفته برخوردار باشد. این گوشی یکی از پرچمداران برتر بازار در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا