اخبار تکنولوژی

لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkPad X12 Gen 2 معرفی شد

شرکت لنوو به تازگی از لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkPad X12 Gen 2 در نمایشگاه MWC 2024 رونمایی کرد. این برند قصد دارد بر اساس موفقیت نسل قبلی خود با ویژگی‌های داخلی و هوش مصنوعی ارتقا یافته استوار شود. تکرار جدید طراحی جداشدنی آشنا را حفظ کرده و به کاربران امکان می‌دهد به راحتی بین حالت لپ‌تاپ و تبلت جابجا شوند.

مهم‌ترین ارتقا در پردازنده نهفته است. Gen 2 تراشه‌های نسل قبلی اینتل را به نفع آخرین پردازنده‌های Core Ultra کنار گذاشته و نویدبخش عملکرد بهبود یافته برای کارهای سخت است. علاوه بر این، Copilot مایکروسافت که یک دستیار هوش مصنوعی بوده، با یک کلید اختصاصی برای دسترسی آسان به ThinkPad X12 Gen 2 راه می‌یابد. این ادغام با برنامه‌های مایکروسافت برای گنجاندن دکمه Copilot در لپ‌تاپ‌های ویندوزی آینده مطابقت دارد.

در حالی که بیانیه مطبوعاتی هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی نشان نمی‌دهد، انتظار رفته Gen 2 صفحه کلید راحت با نور پس زمینه، ترک پد تقسیم شده و نوک TrackPoint قرمز را حفظ کند. هدف از این ویژگی‌ها، همراه با قلم مغناطیسی همراه، ارائه یک تجربه کاربری همه کاره برای تایپ و یادداشت‌برداری است.

لنوو ThinkPad X12 Gen 2 با طراحی خاص

جالب توجه بوده، گنجاندن دکمه اختصاصی Copilot در Gen 2 به ویژگی مشابهی که به طور بالقوه برای Surface Pro بعدی می‌آید، اشاره می‌کند. این پیشرفت می‌تواند خطوط بین این دو دستگاه را بیشتر محو کند و زیبایی شناسی را به عنوان تنها تمایز بالقوه برای مصرف کنندگان باقی بگذارد.

انتظار می‌رود ThinkPad X12 Detachable Gen 2 در آوریل ۲۰۲۴ با قیمت ۱۳۹۹ دلار عرضه شود. در حالی که ویژگی‌های جدید نشان دهنده یک جهش بالقوه به جلو است، باید دید که عملکرد دستگاه در برابر رقبایی مانند سرفیس پرو در سناریوهای واقعی چگونه است. لنوو همچنین ThinkPad T14 Gen 5 را در MWC 2024 به نمایش گذاشت.

شرکت لنوو هر سال نسل جدید لپ تاپ‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. دستگاه‌هایی با سخت افزار بروز و مشخصات کلیدی قابل توجه که نظر مخاطب را جلب می‌سازد. مشخص نیست آیا این برند بزودی مدل‌های بیشتری را معرفی و عرضه می‌کند یا خیر. پیش بینی شده بزودی محصولات و جدید و نوآورانه این برند را شاهد باشیم.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت لنوو مراجعه کنید.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا