اخبار

باگ عجیب واتساپ باعث می‌شود که افراد بلاک شده بتوانند به فرد بلاک کننده پیام دهند

یک باگ نگران کننده در واتساپ کشف شده است که از طریق آن افرادی که بلاک‌شان کرده‌اید‌، می‌توانند به شما پیام دهند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این باگ عجیب به دست آوریم.
اخیرا در پیام‌رسان محبوب واتساپ یک باگ بزرگ کشف شده است که باعث شده کاربران زیادی از این موضوع ناراحت و نگران شوند. در واقع در جریان این باگ، اکانت‌هایی که توسط کاربران بلاک شده‌اند می‌توانند به افرادی که بلاک‌شان کرده‌اند پیام دهند. البته راهکاری برای رفع این مشکل نیز وجود دارد. بدین صورت که کاربران باید اکانت مورد نظرشان را آنبلاک کنند و سپس مجددا بلاک نمایند. به نظر می‌رسد که واتساپ فعلا اقدامی در جهت رفع این باگ نکرده است. باگ مذکور به افرادی که بلاک شده‌اند امکان این را می‌دهد که وضعیت (Status) فرد بلاک کننده را بخوانند و همچنین امکان مشاهده اطلاعات پروفایل نیز برایشان وجود دارد.

مقالات مرتبط:

واتساپ
دلایل زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند کاربران فردی را بلاک کنند و مانع دریافت پیام از وی شوند. افراد زیادی وجود دارند که نمی‌خواهیم از آن‌ها پیامی دریافت کنیم و شاید دریافت پیام از آن‌ها از جهت روان شناختی مضر باشد. در واقع دریافت پیام از سوی فردی که وی را بلاک کرده‌اید هم عجیب و هم ناراحت کننده است. چنین موضوعی را نیز در حال حاضر در واتساپ شاهد هستیم.
باگ مذکور هم در نسخه اندروید و هم در نسخه iOS از واتساپ دیده شده است و انتظار می‌رود که بزودی شاهد رفع این مشکل باشیم. نظر شما در خصوص مشکل مذکور چیست؟ نظرات خود را با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا