اخبار

فیس‌بوک مدیرارشد گوگل را به استخدام خود درآورد !

کمپانی فیس بوک از استخدام بنیانگذار پروژه اینترنتی Fiber گوگل به منظور تقویت تیم مربوط به اینترنت خود خبر داد.
آقای کوین لو از این پس به عنوان مدیر ارتباطات زیرساخت و سرمایه گذاری ها در این شبکه بزرگ اجتماعی ایفای نقش خواهد کرد و به عنوان یکی از مهره های کلیدی این شرکت در زمینه پیشبرد پروژه Terragraph محسوب می شود.
پروژه Terragraph در واقع طرحیست که با همکاری کمپانی های مختلف انجام خواهد شد و بر اساس آن قرار است ارتباط وای فای به مناطق شهری با تراکم بالا آورده شود. همچنین، از دیگر پروژه هایی که کوین لو هدایت آن را بر عهده خواهد گرفت می توان به پروژه مشترک ساخت کابل فیبر نوری با کمپانی مایکروسافت اشاره کرد.
آقای لو با تایید پیوستن خود به فیس بوک اعلام کرد که قصد دارد چهار میلیارد انسانی که هم اکنون از دسترسی به اینترنت پرسرعت بی بهره اند را به آرزوی چندین ساله شان برساند.

از این که این ماه و به عنوان مدیر ارتباطات زیرساخت و سرمایه گذاری ها به کمپانی فیس بوک ملحق می شوم، بسیار خوشحالم. ما استراتژی و سرمایه گذاری های خود را در مسیر درستی هدایت خواهیم کرد و با کمک شرکای خود، تکنولوژی های وایرلس و اکوسیستم هایی را خواهیم ساخت که می توانند ارتباطات جهانی را ارتقا دهند.

در خصوص سابقه آقای لو باید گفت که وی از سال ۲۰۱۰ به گوگل پیوست و بنیانگذار پروژه فایبر این شرکت بود. او در این شرکت مدیریت بخش های محصولات، کسب و کار و عملیات های پروژه فایبر را بر عهده داشت و در نهایت در سال ۲۰۱۵ از ساکنین مانتین ویو جدا شد.
ناگفته نماند که فیس بوک در ماه آوریل نیز یکی دیگر از مدیران ارشد گوگل به نام Regina Dugan را که مسئولیت مدیریت پروژه ها و تکنولوژی پیشرفته این شرکت را بر عهده داشت، به استخدام خود در آورد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا