اخبار

تبلت کاغذی دیجیتال سونی با اندازه صفحه ۱۰ اینچی رونمایی شد

تبلت کاغذی دیجیتال سونی که تنها به اندازه یک صفحه A5 است توسط سونی رونمایی شد. این تبلت می تواند با ۱ با شارژ حداقل یک ماه کار کند
نسل قبلی این تبلت کاغذی دیجیتال با بهره‌گیری از فناوری E Ink، اندازه‌ای یکسان با یک کاغذ A4 دارد و ضمن پشتیبانی از قلم هوشمند، از آن می‌توان برای ایجاد اسناد مختلف، مطالعه فایل‌های PDF و کارهای متنوع دیگر استفاده کرد.در نسخه جدید تمامی امکانات فراهم شده به علاوه این که اندازه صفحه نمایش آن کمتر شده است.
تبلیت کاغذی دیجیتال DPT-CP1 دارای نمایشگر ۱۰٫۳ اینچی با وضوح ۱۴۰۴×۱۸۷۲ تراکم پیکسلی ۲۲۴ppi ابوده و قادر به نمایش ۱۶ سطح مختلف از رنگ خاکستری است. این تبلت ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و اشتراک‌گذاری آن با سیستم عامل های مختلفی همچون اندروید، آی او اس، ویندوز و مک از طریق اپلیکیشن مخصوص امکان‌پذیر است. همچنین با حدود نیم پوند (حدود ۲۲۵ گرم) وزن و ۵٫۹ میلی‌متر ضخامت، سونی ادعا می‌کند با هربار شارژ حدود یک ماه دوام می‌آورد.

مطالب مرتبط:

البته این محصول تنها در ژاپن عرضه می شود و هنوز هم به صورت عمومی طراحی نشده. سونی می‌گوید علاقه‌مندان به خرید DPT-CP1 باید کمتر از ۷۰ هزار ین (تقریبا ۶۵۰ دلار) پرداخت کنند. در این صورت، تبلت کاغذی دیجیتال سونی تقریبا ۱۰۰ دلار از برادر بزرگ‌تر خود ارزان‌تر خواهد بود. کاربران تا دو ماه دیگر می‌توانند این تبلت را خریداری کنند.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا