بررسی‌ تخصصیمعرفی بهترین‌ها

معرفی و بررسی مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ

تجربه لذت‌بخش یک کامپیوتر بدون داشتن کامپیوتر

تا چند دهه پیش اگر صحبت از دستگاهی می‌شد که بتواند چندین کار را با هم انجام دهد بسیاری از افراد آن را رویایی دور دست تلقی می‌کردند. اما ظهور گوشی‌های موبایل و پس از آن انقلابی که گوشی‌های هوشمند به پا کردند ورق را برگرداند. دنیای مانیتورها نیز چنین تحولی را تجربه کرده است و در حال حاضر مانیتور‌های هوشمندی روی کار آمده‌اند که می‌توانند همچون یک کامپیوتر کامل بهره‌وری را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد و علاوه بر آن مثل یک تلویزیون هوشمند دنیایی از سرگرمی را در اختیار کاربرش گذارد.

مانیتور‌‌های هوشمند M8 سامسونگ با ارائه تجربه کاملی از ادغام تلویزیون و کامپیوتر نحوه تعامل ما با دنیای دیجیتال را بدون نیاز به دستگاه جداگانه‌ای متحول می‌کند. این نمایشگر هوشمند با فناوری و قابلیت‌های پیشرفته و همچنین طراحی نوآورانه خود، امکانات جدیدی را برای کار، سرگرمی و بهره‌وری بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با جدیدترین مانیتور سری Smart سامسونگ بیشتر آشنا می‌شویم.

مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ

حداکثر بهره‌وری

ویژگی منحصر به فردی که مانیتورهای سری Smart و مدل M8 سامسونگ را از یک تلویزیون یا مانیتور ساده فراتر می‌برد و تبدیل به یک کامپیوتر می‌کند، سیستم‌عامل TizenOS اختصاصی سامسونگ بر روی این دستگاه است. TizenOS یک سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس است که امکان بهره‌مندی از انواع برنامه‌ها را در این مانیتور برای کاربران فراهم کرده است. با این سیستم‌عامل شما علاوه بر سرویس‌های پخش آنلاین و کانال‌های تلویزیونی رایگان، از مرورگر و همچنین سرویس Microsoft 365 نیز بهره‌مند هستید. این مانیتور به بلوثوت نسخه ۵.۲ مجهز است و شما می‌توانید از طریق یک صفحه‌کلید و موس به گشت‌وگذار در وب بپردازید یا به کارهای اداری خود رسیدگی کنید. با قابلیت Multi View این مانیتور نیز می‌توانید همزمان دو برنامه مجزا را اجرا کنید و کمتر بین صفحات جابه‌جا شوید.

برخورداری از وای‌فای نسخه ۵ نیز این مانیتور را قادر می‌سازد تا با اتصال بی‌سیم دستگاه‌های خود، در ابعاد و کیفیتی مثال‌زدنی به کار‌های خود برسید. برای مثال می‌توانید از طریق قابلیت Samsung DeX گلکسی خود را با چند کلیک ساده به مانیتور متصل کنید. این مانیتور به قابلیت AirPlay نیز مجهز است بنابراین تمام دستگاه‌های مربوط به این پلتفرم را می‌توانید به شکل بی‌سیم به آن متصل کنید. از قابلیت‌های دیگر این مانیتور هوشمند حضور دستیارهای صوتی بیکسبی و الکسا است که باعث می‌شود در کنار قابلیت SmartThings و فناوری IOT تمام ابزارهای هوشمند خانه را تنها با مانیتور خود مدیریت کنید. این مانیتور‌های هوشمند سامسونگ از یک ریموت کنترل زیبا به رنگ سفید نیز برخوردار هستند که علاوه بر هدایت آسان از طریق یک میکروفون داخلی امکان استفاده از دستیارهای صوتی را برای شما فراهم می‌کند.

مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
نمای پشتی مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
نمای پشتی مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ

 

علاوه بر این‌ها، M8 سامسونگ از امکان خرید و پخش NFT نیز برخوردار است و می‌توانید از طریق پلتفرم Nifty Gateway موجود در منوی برنامه‌ها به یک گالری کامل از هنرهای دیجیتال دسترسی پیدا کنید. همچنین با دوربین پرتابل این دستگاه می‌توانید از طریق برنامه‌هایی نظیر Google Meet روی صندلی راحتی خود بنشینید و جلسات آنلاین خود را مدیریت کنید. این دوربین از طریق یک آهن‌ربا به مانیتور متصل می‌شود و قابل جداسازی است.

فارغ از فضای کاری و حرفه‌ای، M8 سامسونگ با قابلیتی به نام Gaming Hub دنیایی از بازی‌های آنلاین را به شما ارائه می‌دهد؛ کافیست به وای‌فای متصل شوید و وارد برنامه Gaming Hub شوید و بازی مورد علاقه خود را اجرا کنید. همچنین از طریق منوی Game bar می‌توانید مشخصات و تنظیمات مانیتور مانند نسبت صفحه، وضوح و… را حین بازی تغییر دهید و اتصال لوازم جانبی خود را مدیریت کنید تا از لذت بازی و سرگرمی به صورت بی‌وقفه بهره‌مند شوید.

نما از بغل مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
نما از بغل مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ

نمایش جزئیات در رنگ‌هایی واقعی

تجربه تماشای تصاویر با M8 سامسونگ در کیفیتی چشم‌گیر صورت می‌گیرد. این مانیتور علاوه بر وضوح ۴K و نسبت تصویر ۲۱۶۰ x 3840 به فناوری HDR10+ نیز مجهز است. در نتیجه رنگ‌ها واقعی و جزئیات به صورت کامل و دقیق برای شما نمایان می‌شود. همچنین این مانیتور قادر است بیش از یک میلیارد رنگ را با نسبت کنتراستی برابر با ۳۰۰۰:۱ نمایش دهد تا از عمیق‌ترین تیرگی‌ها تا روشنایی‌ خیره‌کننده بازی و فیلم برای شما به راحتی قابل تماشا شود.

مانیتور M8 سامسونگ مجهز به پنل VA است و نرخ واکنش آن برابر با ۴ میلی‌ثانیه است و همچنین تاخیر ورودی (Input Lag) در آن نسبت به نسل قبل خود بهبود یافته است؛ در نتیجه برای بازی‌های سنگین می‌تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. همچنین این مانیتور دارای فناوری انطباق تصویر (Adaptive Picture) است که به طور خودکار روشنایی صفحه و دمای رنگ را براساس شرایط نوری محیط تنظیم می‌کند. این امر راحتی دید را در شرایط مختلف تضمین می‌کند و در کنار قابلیت Flicker Free فشار بر روی چشم را کاهش می‌دهد تا برای ساعات طولانی کار یا سرگرمی از خستگی و آسیب به چشم‌ها محفوظ بمانید.

مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ
مانیتور‌ هوشمند M8 سامسونگ

طراحی زیبا مطابق با هر سلیقه‌ای

اولین چیزی که در زمینه طراحی توجه هر کاربری را به M8 جلب می‌کند ابعاد نسبتا بزرگ این مانیتور در مقایسه با سایر مانیتورهای موجود در بازار است. M8 سامسونگ دارای صفحه نمایشی ۳۲ اینچی است که توسط یک پایه قابل اطمینان ایستایی خود را حفظ کرده است. این مانیتور هوشمند در چهار رنگ سفید، سبز، آبی و صورتی عرضه شده است.

درگاه‌های ورودی‌ مانیتور نیز بین فضای پنل پشتی و پایه قرار دارد که شامل دو درگاه USB2.0، یک درگاه USB-C  ۶۵ واتی، یک درگاه HDMI2.0 و ورودی پاور دستگاه است. این مانیتور همچنین به بلندگوهای داخلی نیز مجهز است و هنگام پخش محتوا نیازی به بلندگو جداگانه یا لوازم صوتی جداگانه ندارد؛ هرچند برای بهره‌مندی از تجربه‌ای فراگیرتر، داشتن ابزارهایی نظیر ساندبارهای سامسونگ می‌تواند لذت دوچندانی را به ارمغان آورد و حس حضور در فضایی که مشاهده می‌کنید را به شما هدیه دهد.

مانیتور هوشمند M8 سامسونگ ترکیبی ایده‌آل از یک کامپیوتر و تلویزیون است و با عملکردهایی بی‌سیم و قابلیت‌هایی کاربردی می‌تواند میزان بهره‌وری شما را در خانه به شکلی موثر افزایش دهد و در عین حال فضای خانه شما را بهینه و زیبا کند. علاوه بر این، با مانیتورهای M8 سامسونگ می‌توانید در نمایی کامل تمام دستگاه‌های هوشمند خود را مدیریت و یک اکوسیستم متصل و یکپارچه درون خانه ایجاد کنید.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا