اخبار تکنولوژی

روتر گیمینگ ایسر Predator Connect X7 معرفی شد

پیش از نمایشگاه CES 2024، ایسر چند روتر گیمینگ رونمایی کرد که باید به ایسر Predator Connect X7 و Predator Connect T7 Wi-Fi 7 Mesh اشاره کرد. این مدل پس از رونمایی اخیر این شرکت از لپ‌تاپ‌های جدید هوش مصنوعی ۲۰۲۴ صورت می‌گیرد.

اینها از پلتفرم خانگی همه‌جانبه Qualcomm و Wi-Fi 7 سه بانده برای اتصالات پایدار و گیم پلی بی‌سیم پیشرفته استفاده می‌کنند. به گفته شرکت تایوانی، Predator Connect X7 5G CPE به‌عنوان اولین دستگاهی است که توان ۵G و Wi-Fi 7 سه باند BE11000 را ترکیب می‌کند و سرعت ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه را روی ۵G و تأخیر بسیار کم ۱ میلی‌ثانیه ارائه می‌سازد.

ایسر فناوری‌های پیشرفته Multi-Link Operation (MLO)، فناوری‌های Multi-Link Mesh، HYBRID QoS و Dual Connectivity+ را معرفی کرده است که انتقالی را بین ۵G اولیه و شبکه اترنت پشتیبان ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که بازی و پخش استریم شما یکپارچه و بدون وقفه است. همیشه جلوتر از رقبا عمل کرده است.

از طرف دیگر، روتر Wi-Fi 7 Mesh Predator Connect T7 از توان قابلیت Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند، با توان خروجی ترکیبی BE11000 مطابقت دارد و می‌تواند بدون دردسر با سیستم‌های مش چند واحدی ادغام شود و با High-Band بهبود یافته است. باند Multi-Link همزمان برای برگشت مطمئن و پوشش بهتر کل خانه است.

قیمت و در دسترس بودن این جدیدترین روترها در زمان عرضه اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که مشخصات دقیق، قیمت‌ها و در دسترس بودن ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

ویژگی های دیگر ایسر Predator Connect X7:
  • هر دو شامل شتاب شبکه هستند و با موتور اولویت بندی قاتل اینتل سازگار هستند.
  • ویژگی‌های Wi-Fi 7 مانند پشتیبانی از کانال ۳۲۰ مگاهرتز، ۴K QAM و عملیات Multi-Link عملکرد روترها را با امکان ارسال و دریافت همزمان داده‌ها در باندها و کانال‌های فرکانسی مختلف بهبود می‌بخشد.
  • سازگار با برنامه کاربردی Acer Predator Connect. کاربران می توانند قدرت سیگنال شبکه را از طریق نشانگر نورپردازی چند رنگ لوگوی Predator که در بالای محفظه قرار دارد، نظارت کنند.
  • موتور داخلی Trend Micro Home Network Security برای امنیت بیشتر.

شرکت ایسر در تلاش بوده محصولات تحت شبکه‌ باکیفیتی را به گیمرها و حرفه‌ای‌ها ارائه دهد. این محصولات جدید نیز ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا