اخبار

رونمایی از گوشی هوشمند آنر ۷C؛ مقرون به صرفه و کارا

با دوربین سلفی، پاناروما بگیرید!

برند آنر از گوشی هوشمند ۷C رونمایی کرد. گوشی هوشمندی با دوربین دوگانه، قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره و سه درگاه ورودی برای دو سیم کارت و کارت حافظه که همه قابلیت‌های یک پرچمدار را تنها با قیمت یک میلیون و ۹۹ هزار تومان به علاقه‌مندان ارایه می‌دهد.
پیش فروش این گوشی از فردا چهارشنبه ۹ خرداد در بامیلو آغاز می‌شود و به هزار خریدار اول گوشی از طرف اسنپ کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی داده می‌شود. گوشی هوشمند تمام‌صفحه جدید آنر در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی با قیمت فوق‌العاده مناسب در رده گوشی‌های مقرون به صرفه اما با قابلیت گوشیهای پرچمدار به مشتریان عرضه می‌شود.
جرج ژائو، مدیر شرکت آنر می‌گوید: آنر به عنوان یک برند پیشرو و نوآور، خود را موظف به ارایه محصولات بی‌نظیر با قیمت رقابتی کرده است و خیلی زود فراتر از بازارهای کشور چین به عنوان برندی پیشرو در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شناخته خواهد شد.
وی افزود: هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از ۵ برند برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا مطرح شویم.

رونمایی از گوشی هوشمند آنر 7C؛ مقرون به صرفه و کارا

مطالب مرتبط

 

تصاویر منحصر به فرد با دوربین دوگانه

آنر ۷C با ارایه دوربین دوگانه اصلی ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی، نقطه عطفی در ارایه بهترین دوربین عکاسی در گوشی‌های مقرون به صرفه ایجاد کرده است و با دوربین دوگانه خود بهترین تصاویر از چهره و مناظر را ارایه می‌دهد. با استفاده از این دوربین دوگانه امکان فعالسازی افکت بوکه و گرفتن عکس‌های حرفه‌ای به آسانی میسر شده است. آنر همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را همراه با فلش جلو برای گوشی جدید خود ارایه کرده است تا امکان سلفی گرفتن در تاریکی هم برای استفاده‌کنندگان از این گوشی فراهم باشد. با دوربین شگفت‌انگیز سلفی این گوشی، همچنین امکان گرفتن عکس پاناروما با بهترین کیفیت میسر شده است.

رونمایی از گوشی هوشمند آنر 7C؛ مقرون به صرفه و کارا

قابلیت‌های یک پرچم‌دار

گوشی جدید آنر ۷C ، با وجود قیمت فوق‌العاده مناسب، قابلیت‌های انحصاری پرچمداران گوشی‌های هوشمند را در خود جمع‌آوری کرده است. آنر۷c  با برخورداری از قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره، حتی زمانی که دست شما بند است، به آسانی با دیدن چهره شما باز می‌شود. این گوشی همچنین با اندازه استثنایی ۵.۹۹ اینچی و نمایشگر تمام‌صفحه ارایه شده است. این نمایشگر با استاندارد نسبت تصویر ۱۸:۹ صفحه نمایشی عریض مانند تجربه تماشای سینمایی را به شما هدیه می‌دهد.

بیشتر لذت ببرید

آنر به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پایه ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است. این گوشی همچنین برپایه آخرین نسخه از رابط کاربری شرکت موسوم به EMUI 8.1 ساخته شده است که تمامی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و قابلیت‌های کاربردی را به آسان‌ترین شکل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
آنر ۷C دارای ۲ درگاه ورودی سیم کارت و یک میکرو SD (تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) است که می‌توان همزمان از همه آنها استفاده کرد. این گوشی از طراحی متقارن ۳۶۰ درجه در هر چهار گوشه‌ سود می‌جوید. آنر۷c همچنین بدنه‌ای فشرده با ضخامت تنها ۷.۸ میلیمتر دارد که این مساله زیبایی آن را چند برابر می‌کند.

درباره آنر

آنر، برندی مستقل و پیشرو در عرصه گوشی‌های هوشمند متعلق به گروه هواوی است که با شعار «برای شجاعان» فعالیت می‌کند.
این برند برای پاسخگویی به نیاز نسل دیجیتالی هزاره سوم با بهینه‌سازی محصولات اینترنتی ساخته شده تا در نهایت بهترین تجربیات کاربری، عمل کردن به الهامات، ارتقا خلاقیت و رویاهای جوانان را محقق سازد. شرکت آنر به منظور دستیابی به اهداف مذکور، با نشان دادن شجاعت خود در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند و ارایه محصولات متفاوت موفق شد به صورت کاملا متمایز در بازار عمل کند و با دنبال کردن آخرین نوآوری‌ها و جدیدترین فناوری‌ها به نیاز مشتریان خود پاسخ گوید.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا