اخبار

مشخصات و زمان معرفی گوشی آنر ۹i اعلام شد

گوشی آنر ۹i جدیدترین میان رده‌ی آنر است. آنر بطور رسمی اعلام کرده است که این میان رده‌ی زیبا تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی اجمالی بر گوشی آنر ۹i داشته باشیم.
آنر به صورت رسمی از معرفی میان رده‌ی جدید خود که آنر ۹i نام دارد خبر داده است همچنین تایید کرده که این میان رده با طراحی بریدگی بالای صفحه نمایش عرضه خواهد شد.
در پوستر رسمی آنر که خبر از رونمایی این میان رده دارد٬ یک بازیگر چینی مشاهده می شود که گوشی آنر ۹i را در دست خود گرفته است. گوشی آنر ۹i با بریدگی بالای صفحه نمایش بیشتر شبیه به آنر V10 است. با انتشار دو شماره مدل Honor LLD-AL20 و LLD-AL30 در وبسایت تنا (TENAA) احتمال دارد گوشی میان رده گوشی آنر ۹i در دو نسخه برای کاربران عرضه گردد.

گوشی آنر 9i

مشخصات گوشی آنر ۹i

تصاویر منتشر شده٬ وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند که با چینش افقی در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. همچنین سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل که کمی پایین تر از دوربین دوگانه تعبیه شده است در تصاویر به چشم می خورد.
مانند آنر ۹ لایت٬ این میان رده ی جدید هم هیچ دکمه فیزیکی در پنل جلویی خود ندارد تا بتواند از بیشترین فضای ممکن برای صفحه نمایش استفاده کند.
بنابر مشخصاتی که سایت تنا منتشر کرده است هر دو نسخه گوشی آنر ۹i دارای مشخصات سخت افزاری یکسانی هستند و تنها تفاوت در بخش حافظه آنها است. این گوشی هوشمند میان رده‌ی آنر دارای صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹:۹ است. دوربین سلفی این دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده‌اند.
قلب تپنده‌ی آنر ۹i یک پردازنده کایرین ۹۶۰ هواوی با هشت هسته پردازشی و سرعت ۲.۳۶ گیگاهرتز است و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی را برای این میان رده به عهده دارد.
هر دو نسخه‌ی این میان رده به سیستم عامل اندروید ۸ مجهز شده اند و تنها بخش متفاوت دراین دو مدل از گوشی آنر ۹i حافظه آن‌هاست. مدل LLD-AL20 دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و مدل دیگر هم دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. برای هر دو مدل این میان رده می توان از کارت حافظه جانبی به منظور افزایش میزان حافظه داخلی استفاده کرد.
ابعاد این گوشی ۱۴۹.۲ در ۷۱.۸ در ۷.۷ میلی‌متر و و وزن آن حدودا ۱۵۲ گرم است. برای آنر ۹i قیمتی معادل با ۲۸۱ دلار در نظر گرفته شده است و در سه رنگ مشکی،آبی و خاکستری برای کاربران عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا