اخبار تکنولوژی

سری لپ تاپ آنر Notebook X در دو سایز معرفی شد

شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، آنر، سری لپ تاپ آنر Notebook X خود را در بازار خانگی چین معرفی کرده است. نوت بوک X14 2024 مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5-13420H است و با گرافیک UHD اینتل یکپارچه شده است. این دستگاه با سیستم عامل Windows 11 Home Edition همراه بوده و در گزینه ذخیره سازی ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود.

صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. سایر مشخصات صفحه نمایش عبارتند از پوشش ۱۰۰درصد طیف رنگ sRGB، نسبت کنتراست ۱۲۰۰:۱، روشنایی ۳۰۰ نیت، تراکم پیکسلی ۱۶۱PPI، زاویه دید ۱۷۸ درجه و حالت محافظت از چشم با نور آبی کم TUV Rheinland و گواهی‌های محافظت از چشم.

این نوت بوک Honor همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه کامل با حرکت کلید ۱.۵ میلیمتری و صفحه لمسی ۵ نقطه‌ای با ابعاد ۱۱۹.۲ در ۷۱.۴ میلی‌متر است. همچنین دارای دوربین جلو HD، دو بلندگوی داخلی، دو میکروفون و اسکنر اثر انگشت است. گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n/ac/ax با پشتیبانی از دو باند (۲.۴GHz و ۵GHz)، بلوتوث ۵.۱، Honor Magic Link (NFC)، یک پورت HDMI، دو پورت USB نوع A، یک پورت USB نوع C و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا است.

در مورد باتری، یک باتری لیتیوم پلیمری ۶۰ وات ساعتی تعبیه شده که عمر باتری ۱۲ ساعته را رقم می‌زند. برای شارژ کامل هم به ۱.۵ ساعت زمان نیاز دارید. در مورد قیمت، یک دوره محدود ۱۰۰ یوان تخفیف همراه با نوت بوک به همراه یک ماوس نسخه محدود رایگان در دسترس است و مشتریان می‌توانند دستگاه را هم اکنون با قیمت دستی ۳۷۹۹ یوان دریافت کنند. برای اضافه کردن، فقط در رنگ نقره‌ای Glacier عرضه می‌شود.

سری لپ تاپ آنر Notebook X در دو مدل

دستگاه آنر Notebook X16 2024 مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5-13420H است و با سیستم عامل Windows 11 Home Edition به فروش می‌رسد. همچنین دارای گرافیک اینتل UHD یکپارچه است و با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

برای صفحه نمایش، دستگاه دارای یک پنل IPS بزرگ‌تر ۱۶ اینچی با ویژگی‌هایی مانند نسبت تصویر ۱۶:۱۰، زاویه دید ۱۷۸ درجه، ۱۰۰درصد طیف رنگ sRGB، نسبت کنتراست ۱۲۰۰:۱، وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، وضوح ۳۰۰نیت است. روشنایی و تراکم پیکسلی ۱۴۲PPI بوده و این نمایشگر همچنین از حالت محافظت از چشم پشتیبانی می‌کند و توسط مرجع TUV Rheinland برای نور آبی کم و کیفیت بدون سوسو تایید شده است.

سایر مشخصات قابل توجه صفحه کلید با نور پس زمینه کامل با فاصله حرکت کلید ۱.۵ میلیمتری، پد لمسی ۵ نقطه‌ای با ابعاد ۱۱۹.۲ در ۷۱.۴ میلی متر، دوربین HD، دو بلندگو و میکروفون دوگانه، حسگراثرانگشت، Wi-Fi IEEE 802.11a/b/ g/n/ac/ax با پشتیبانی از دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز، بلوتوث ۵.۱، Magic Link (NFC)، پورت USB نوع C، دو درگاه USB نوع A، پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا همراه است.

با توجه به عمر باتری آن، کل زمان استفاده تا ۱۱.۵ ساعت را به کاربران خود ارائه می‌دهد و با همان باتری لیتیوم پلیمری ۶۰ وات ساعتی پشتیبانی می‌شود و زمان شارژ ۱.۵ ساعت است. آنر نوت بوک X16 2024 در بازار چین ۳۸۹۹ یوان قیمت دارد و با ۱۰۰ یوان تخفیف و نسخه محدود ماوس رایگان عرضه می‌شود. این مدل نیز در رنگ Glacier Silver به فروش خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا