اخبار

شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) بطور رسمی معرفی شد

شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) در رویداد بزرگ شیائومی بطور رسمی معرفی شد. یک گوشی هوشمند قدرتمند و ازان‌تر از نسخه‌ی پرچمدارش که احتمالا با استقبال بسیار بالای کاربران روبه‌رو خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این میان رده با موبایلستان همراه باشید.
بلاخره پس از مدت‌ها شایعه پراکنی و ایجاد موج تبلیغاتی٬ امروز شاهد برگزاری رویداد بزرگ شیائومی در شنزن چین بودیم. در این مراسم بر خلاف باور کابران و اطلاع رسانی رسانه‌ها٬ شیائومی از ۵ محصول خود رونمایی کرد؛ شیائومی می بند۳ و گوشی‌های هوشمند , Mi ۸ Explorer, Mi ۸ , Mi ۸ SE و رابط کاربری MIUI ۱۰
شیائومی می ۸ اس ای میان رده‌ای قدرتمند٬ برای کاربرانی خواهد بود که در جستجوی یک گوشی هوشمند با ظاهری عالی و مشخصات فنی قدرتمند هستند که در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد.

شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE)

مشخصات شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) :

یکی از بحث برانگیزترین موارد موجود درباره شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) تشابه ظاهری و نام این محصول با آیفون X است. به هر صورت این دستگاه به عنوان یک میان رده‌ی قدرتمند و یکی از ۳ گوشی هوشمند کمپانی شیائومی در رویداد ۱۰ خرداد معرفی شده است.
ظاهر این میان‌رده‌ی زیبا مانند اکثر گوشی‌های سال ۲۰۱۸ از بریدگی بالای صفحه نمایش یا همان ناچ استایل بهره می‌برد. بریدگی این گوشی همراه هوشمند نسبت به نسخه پرچمدار آن یعنی می ۸ کمی جمع و جورتر است. در پنل جلویی هیچ دکمه فیزیکی به چشم نمی‌خورد. این میان رده‌ی خوش قیمت به یک صفحه نمایش ۵.۸۸ اینچی اولد با رزولوشن ۲٫۴۴۴ در ۱٫۰۸۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ مجهز شده است که ۸۶ درصد از مساحت پنل جلویی را از آن خود کرده است.
در پنل پشتی دوربین دوگانه همراه با فلش LED در یک قاب و با چینش عمودی تعبیه شده‌اند و سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل پایینتر از دوربین اصلی و در مرکز گوشی قرار دارد.
شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE)
گوشی شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) اولین میان رده‌‌ای است که از یک تراشه کوالکام اسنپ‌درگون ۷۱۰ هشت هسته‌ای به عنوان پردازنده استفاده می‌کند. این دستگاه در دو نسخه با رم و حافظه داخلی متفاوت برای کاربران عرضه می‌گردد:
نسخه‌ی اول با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و قیمتی در حدود ۲۸۰ دلار روانه بازار می‌شود و نسخه‌ی دوم هم ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و قیمتی در حدود ۳۳۱ دلار دارد.
شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE)
شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) :
۱٫ بدنه: Super AMOLED لمسی خازنی, قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ در ابعاد  ۱۴۷.۳ در ۷۳.۱ در ۷.۵  میلی‌متر٬ وزن ۱۶۴ گرم٬ دو سیم‌کارته (نانو-سیم, همزمان یکی فعال)
۲٫ صفحه نمایش: نمایشگر ۵.۸۸ اینچی اولد با نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ پیکسل و محافظ صفحه کورنینگ گوریلا گلس
۳٫ دوربین پشتی: دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل با قابلیت وکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز ٬ EIS ٬ فلش LED و توانایی برچسب‌گذاری جغرافیایی٬ فوکوس لمسی٬ تشخیص چهره٬ پاناروما٬ HDR
۴٫ دوربین جلویی: دوربین ۲۰ مگاپیکسل٬ با پیکسل‌های میکرومتری٬ HDR ٬ فلش LED
۵٫ تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام هشت هسته‌ای با قدرت ۲.۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی ۶۱۶ آدرنو (پشتیبانی از هوش مصنوعی)
۶٫ حافظه: ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم (برای مدل اول) و ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم (برای مدل دوم) همچنین فاقد درگاه اختصاصی مموری کارت
۷٫ باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۱۲۰  میلی آمپر ساعت
۸٫ سیستم عامل: اندروید ۸.۱ (اوریو) و رابط کاربری MIUI 10
۹٫ اتصالات: شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, دو بانده, Wi-Fi Direct, DLNA, هات‌اسپات و بلوتوث ۵.۰, A2DP, LE و کابل USB Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل البته این دستگاه فاقد رادیو است.
۱۰. صدا: فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری و لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی و  آداپتور تبدیل USB نوع C به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
۱۱٫ سایر قابلیت‌ها: حسگر اثرانگشت٬ شتاب‌سنج٬ ژیروسکوپ٬ سنسور مجاورت٬ قطب‌نما٬ شارژ سریع باتری٬ پخش‌کننده‌ی MP4/DivX/XviD/WMV/H.265 و پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC همچنین ویراستار عکس و فیلم و نمایش‌دهنده‌ی اسناد
 
این گوشی هوشمند در ژوئن ۲۰۱۸ و در رنگ‌های خاکستری, آبی, قرمز, طلایی برای کاربران عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا