ریپورتاژ آگهی

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

با توجه به افزایش قیمت هایی که در خودروها رخ داده است و با توجه به اینکه بعضی از خانواده ها توان خرید مستقیم و نقدی و پرداخت یک جای هزینه خودرو را ندارند فروش اقساطی می تواند فرصت خوبی برای کسانی که قصد خرید اتومبیل و یا تعویض اتومبیل خود را دارند باشد. سپند خودرو تصمیم دارد تا در سال ۹۷ نیز به مانند سال گذشته اقدام به فروش اقساطی  محصولات ایران خودرو کند و این فروش اقساطی با شرایط خوبی برای خریداران همراه خواهد بود.
 
 
فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری
شرایط فروش اقساطی خودرو در بیشتر شرکت ها در یک مسیر مشخصی حرکت می کند و این مسیر برای مشتری دارای انعطاف پذیری نمی باشد. اما این موضوع در سپند خودرو کاملا متفاوت است و انعطاف پذیری در تمام مراحل خرید خودرو وجود دارد. در سپند خودرو شما از ویژگی های زیر نیز بهره مند خواهید شد:

  • تهیه بیمه بدنه برای خودرو اجباری نیست.
  • سند خودروی خریداری شده به نام خریدار خودرو بوده و نیمی از مالکیت آن (سه دانگ) در رهن شرکت است.
  • تا زمانی که به پرداخت اقساط خودرو می پردازید می توانید خودرو را تعویض کنید.

 

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

با توجه به انتخاب سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از تولید ملی، ایران خودرو که بزرگترین شرکت فعال در زمینه تولید خودروهای داخلی و مونتاژ خودروهای باکیفیت خارجی می باشد توانسته است قدمی در جهت حفظ سرمایه های ملی بردارد و با توجه به تنوع بازار تقاضای خودرو پاسخگوی نیازهای داخلی کشورمان باشد.
در چند سال اخیر با بالا رفتن انتظارات مشتریان و واردات خودروهای چینی توسط شرکت های گوناگون فروش اقساطی ایران خودرو دیگر رشد نکرد و با کاهش شدیدی روبرو شد. عامل اصلی این اتفاق خودروهای وارداتی بودند که با قیمت کمتر کیفیت بهتری را از خود به نمایش گذاشتند. امکانات به روزتر این خودروها خریداران زیادی را به سمت خود جلب کرد و در ادامه فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با ریزش این خریداران روبرو شد.
گروه صنعتی ایران خودرو با این اوصاف به تولیدات خود ادامه داد و با به روزتر کردن طراحی های خارجی و داخلی خودروها توانست جلوی رشد بیشتر قدرت چین در بازار ایران را بگیرد. اکنون این شرکت توانسته است خودروهای با کیفیتی از جمله دنا و دناپلاس، پژو۲۰۰۸ و پژو ۲۰۷ را وارد بازار پر رقابت و پر چالش امروزی کند تا بتوانند جایگزین های خوبی برای خودروهای چینی باشند.
 
فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری
 
این خودرو های جدید و به روز می توانند با امکانات جدیدتر خود به رقابت با محصولات خارجی وارد شوند و مشتریان را نیز نسبت به کیفیت تولیدات داخلی راضی نگه دارند.
دنا و دنا پلاس جزو محبوب ترین نمونه های تولید داخل بودند که توسط این شرکت توزیع و به فروش رسیدند. دنا با بهره گیری از طراحی به روز دنیا و برای اولین بار به طور کامل به دست کارشناسان و طراحان ایرانی ساخته شده است. مراحل طراحی و تولید این خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن و در کمتر از یک سال صورت گرفته است.
رونمایی از دنا در سال ۱۳۹۰ انجام شد و پس از آن فروش اقساطی ایران خودرو جانی دوباره گرفت. این شرکت در بهمن ماه سال جاری نیز شرایط فروش اقساطی محصولات خود را به تفصیل ارائه داد.
سپند خودرو نیز در زمینه فروش محصولات ایران خودرو فعالیت می کند و خودروهای پرطرفداری مانند دنا، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ ، اچ سی کراس و … با شرایط اختصاصی مربوط به فروش اقساطی خودرو در مجموعه سپند خودرو با تحویل فوری به دست مشتریان می رسند.
 

فروش اقساطی دنا

دنا به عنوان یک خودروی بروز به عنوان جانشینی برای خودروهای سمند، پژو ۴۰۵ و پژو پارس معرفی شد. این خودرو مراحل تولید خود را از صفر تا صد در کارخانه های تولیدی ایران گذرانده است و بدون هیچگونه حمایت علمی از سوی مهندسان خارجی به مرحله تولید نهایی رسیده است. با توجه به محبوبیت این خودرو در میان مشتریان گرامی سپند خودرو اقدام به فروش اقساطی دنا همراه با شرایط ویژه کرده است.
فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری
 

فروش اقساطی دنا پلاس

این خودرو مدل پیشرفته تر و ارتقاء یافته دنا است. این خودرو در انواع مختلفی از جمله دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس هیبریدی تولید و به بازار عرضه می شود. دنا پلاس از نظر آپشن ها و امکانات قابلیت های بیشتری نسبت به دنای معمولی دارد و از نظر ظاهری نیز تفاوت هایی جزئی دارد. با توجه به اینکه دنا پلاس یک خودروی بسیار باکیفیت ایرانیست، برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه فروش اقساطی دنا پلاس در سایت سپند خودرو مراجعه نمایید.
 
فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا