اخبار

معرفی نرم افزاری برای استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر

اینستاگرام تا به امروز هیچ گاه اپلیکیشنی را به طور رسمی برای استفاده روی کامپیوتر ارائه نکرده است و هیچ نشانه ای هم مبنی بر اینکه به زودی شاهد چنین نرم افزاری باشیم در دست نیست. اما این به آن معنا نیست که برنامه نویسان هم دست روی دست گذاشته اند.
برنامه نویسان کامپیوتری تاکنون چندین برنامه مختلف برای دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر طراحی کرده اند. با استفاده از این برنامه ها می توان پست های اینستاگرام را دید، لایک کرد، کامنت ارسال کرد و حتی مطالبی را پست کرد.
جدیدترین نرم افزاری که انجام این کارها را روی کامپیوتر میسر کرده، Ramme نام دارد که در واقع راه حلی غیر رسمی و third party برای تجربه کار با اینستاگرام روی کامپیوتر است.
این برنامه که توسط یکی از اعضای برنامه نویس وب سایت GitHub برای دانلود منتشر شده، برای کار روی پلتفرم های مختلف مناسب سازی شده است و به این ترتیب یکی از انعطاف پذیرترین برنامه ها برای کار با اینستاگرام روی کامپیوترهای دارای پلتفرم های MacOS، ویندوز و لینوکس است.
یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار، امکان پست کردن تصاویر از طریق آن است. تا به امروز نرم افزارهای دسکتاپ زیادی برای اینستاگرام عرضه شده اند اما تنها تعداد محدودی از آنها قابلیت پست گذاشتن را دارا بوده اند و علت آن نیز سخت بودن پیاده سازی این قابلیت در نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن است. به این ترتیب، فرایند به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام سرعت بالاتری پیدا می کند.
آیکون ها و رابط کاربری این نرم افزار تقریبا با نسخه موبایل اینستاگرام یکسان است و در پنل سمت چپ صفحه قرار گرفته اند. قرار است در نسخه های بعدی این نرم افزار، قابلیت هایی همچون حالت Dark Mode و دکمه های Shortcut نیز به آن افزوده شود.
برای دریافت این برنامه، اینجا را کلیک کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا