اخبار تکنولوژی

تلفن گلکسی A54 سامسونگ و کسب تاییدیه‌های جدید

شرکت سامسونگ درصدد است بزودی تلفن گلکسی A54 میان رده را معرفی و در بازار عرضه کند. به تازگی این مدل موفق به کسب تاییدیه از سوی پایگاه GCF و NBTC شد.

در GCF، گلکسی A54 5G با شماره مدل SM-A546B/DS مشاهده شده و در NBTC با شماره مدل SM-A546E/DS. هر دو لیست اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات A54 ارائه ندادند.

در چند ماه گذشته، گلکسی A54 5G در سایر پایگاه‌های صدور گواهی مانند FCC، TKDN ، BIS ، ۳C و بلوتوث SIG نیز مشاهده شده است. از این رو، به نظر رسیده که این گوشی در اوایل این ماه معرفی شود.

گزارش ها نشان داده که A54 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی S-AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در بخش پردازشی، چیپست Exynos 1380 داشته و در دو کانفینگ ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

تلفن گلکسی A54 در نزدیکی عرضه

این دستگاه ۵G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی نیرو گرفته و با شارژ سریع ۲۵ واتی هم شارژ می‌شود. در بخش دوربین باید به حسگر سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی پرداخت. ای ۵۴ تحت سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر One UI 5 عرضه خواهد شد. همچنین باید به عرضه در رنگ‌هایی مانند لیمویی، نقره‌ای، بنفش و گرافیتی اشاره کرد و قیمت آن از ۵۳۰ یورو شروع می‌شود.

در اخبار مرتبط، گلکسی A34 5G نیز در دست ساخت است. شایعات حاکی از آن بوده که این گوشی در کنار A54 معرفی خواهد شد. گزارش نشان می‌دهد که A34 با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی S-AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، چیپست اگزینوس ۱۲۸۰، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژر ۲۵ واتی عرضه خواهد شد. دوربین عقب سه گانه با محوریت دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هم دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا