اخبار

هجدمین سالروز تاسیس موسسه آموزشی سماتک و تخفیف ثبت نام

۲۹ مرداد ۱۳۹۶، سماتک هجدهمین سالروز تاسیس این شرکت را با حضور خبرنگاران، مدیران، پرسنل ، اساتید و دانشجویان خود در محل شرکت در کنار هم جشن گرفتند. در ابتدای مراسم مهندس فریبا مهدیون موسس و مدیرعامل سماتک، تاریخچه ای از فعالیت سماتک را ارائه نمودند.  مهندس مهدیون عنوان کردند در سال ۱۳۷۷ که فعالیت سماتک آغاز شد، ۶ عنوان درسی در فهرست دوره های سماتک، NT Server 4.0 و NT Workstation 4.0  و همچنین SQL Server 6.5 Design و SQL Server 6.5 Admin و دوره های برنامه نویسی Visual Basic بودند و اکنون در سال ۱۳۹۶، بیش از ۱۰۰ عنوان درسی در برنامه زمان بندی دوره های آموزشی برنامه ریزی شده و اجرا می گردد.
 
هجدمین سالروز تاسیس موسسه سماتک جشن گرفته شد
 
مهندس مهدیون از زحمات پرسنل زحمتکش که برخی از این افراد سالهاست در شرکت سماتک مشغول فعالیت هستند و همچنین اساتید مجموعه تقدیر و تشکر کردند.
از نکات جالب مراسم دیروز حضور اساتید قدیمی سماتک بود. آقای دکتر مازیار چیت ساز که از بهمن ۱۳۷۷ تاکنون در سماتک تدریس می کنند، آقای مهندس وحید عباس زاده  که از سال ۱۳۸۲ تاکنون مشغول تدریس هستند، جز پیش کسوتان سماتک هستند که در مراسم دیروز حضور داشتند. اساتید برجسته دیگری هم دیروز در مراسم شرکت کرده بودند.
 
هجدمین سالروز تاسیس موسسه سماتک جشن گرفته شد
 
در ادامه مراسم کیک تولد ۱۸ سالگی موسسه سماتک توسط مدیرعامل شرکت خانم مهندس مهدیون بریده شد و با انجام آتش بازی زیبایی این روز جشن گرفته شد.
لازم به ذکر است به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس موسسه سماتک، کلیه دوره های آموزشی از ۲۸ مرداد الی ۱۱ شهریور با ۱۵ درصد تخفیف ارائه می شود.
برای اطلاع از دوره های آموزشی و ثبت نام می توانید به سایت مجموسه سماتک مراجعه نمایید.
تصاویر دیگر جشن هجدهمین سالروز تاسیس سماتک :
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا