اخبار

هواوی P۲۰ Pro برنده جایزه بهترین دوربین تلفن همراه شد

هواوی P۲۰ Pro برنده جایزه بهترین دوربین تلفن همراه شد

تلفن همراه هوشمند هواوی P۲۰ Pro به‌تازگی توانسته است تا جایزه انجمن مطبوعات تصویر فنی یا TIPA را از آن خود کند. هواوی اخیرا با عرضه تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار مجهز به دوربین سه‌قلوی خود بسیاری از تولیدکنندگان و البته دوست داران این صنعت را شگفت‌زده کرد. هم‌اکنون دوربین این دستگاه هوشمند در ادامه این شگفتی‌آفرینی‌ها بار دیگر مفتخر به دریافت جایزه بهترین تلفن همراه هوشمند برای عکس‌برداری از سوی TIPA شده است.

مطالب مرتبط

دریافت این جایزه برای کمپانی هواوی افتخار بسیار بزرگی محسوب می‌شود. زیرا به‌صورت کلی non-profit organization سازمان غیرانتفاعی ویژه‌ای است که سالانه با ۳۰ نشریه عمده مرتبط با عکس و تصویر همکاری کرده و به آن‌ها شانسی را برای انتخاب بهترین دوربین‌ها از دسته‌بندی‌های مختلف را می‌دهد. در زمینه برند هواوی نیز دوربین سه‌قلوی ویژه این تلفن همراه هوشمند که از هر دو لنز مونوکروم و تلفوتو بهره‌مند است توانسته چنین موفقیت و افتخاری را برای کمپانی سازنده تلفن‌های همراه هوشمند هواوی به ارمغان بیاورد.
البته جایزه‌های اهدا شده به دوربین‌های تلفن‌های همراه هوشمند معمولا بسیار بحث‌برانگیز هستند زیرا نمی‌توانند بر اساس نیاز عامه مردم به ارزش‌گذاری دوربین دستگاه‌ها بپردازند. با این حال، این جوایز قطعا نشان خوبی برای میزان عملکرد سنسورهای دوربین بوده‌اند و همچنین باید در مورد جوایز احتمالی‌ای که این تلفن همراه هوشمند در آینده دریافت خواهد کرد نیز تامل کرد زیرا بدون شک هواوی P۲۰ Pro یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان تلفن‌های همراه هوشمند موجود در بازار دارد.
تصمیم عرضه دوربین‌های سه‌قلو یکی از اصلی‌ترین قول‌های هواوی برای فناوری‌های مرتبط با تلفن‌های همراه هوشمند آینده‌اش بود. همچنین این کمپانی به‌صورت رسمی اعلام داشت که فناوری بریدگی صفحه‌نمایش نوآوری ویژه‌ای بوده است که این کمپانی بر روی آن کار کرده است اما درنهایت چهار سال قبل به دلیل ترس از نارضایتی کاربران آن را متوقف کرده است. هواوی همچنین اعلام کرد که از این دست اشتباهات دیگر تکرار نخواهد شد و حتی عرضه رنگ آبی در طراحی این تلفن همراه هوشمند روشی برای فراتر رفتن از مرزهای طراحی بوده است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا