اخبار

ویژگی‌های شگفت انگیز watchOS 4.3 

watchOS 4.3 ٬ نام جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ است که توسط کمپانی اپل معرفی شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. کمپانی اپل با انتشار نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ سعی در رفع ایرادات نسخه قبلی و بهبود عملکرد کلی اپل واچ ها داشته است. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های عالی watchOS 4.3  بیشتر آشنا شوید.
در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ کمپانی اپل نسخه بتای سیستم عامل watchOS 4.3 را منتشر کرد ولی همانطور که می‌دانید نسخه های بتا برای عموم کاربران منتشر نمی‌شوند. چندی پیش انتظارها به پایان رسید و نسخه عمومی watchOS 4.3  برای کابران و طرفداران اپل واچ منتشر گردید. برای دریافت این بروزرسانی باید اپلیکیشن Watch روی آیفون‌تان را اجرا کنید و به منوی تنظیمات بروید.

یادداشت رسمی اپل درباره انتشار به روزرسانی watchOS 4.3 به این صورت است :

  • کنترل پخش و تنظیم صدای موسیقی از هوم پاد روی اپل واچ
  • امکان کنترل پخش موسیقی روی آیفون
  • امکان قرار دادن اپل واچ روی شارژر در جهت‌های مختلف و بهره گرفتن هم‌زمان از وضعیت Nightstand
  • رفع مشکل Siri در عدم دریافت فرمان‌های مربوط به اجرای موسیقی در برخی محصولات صوتی
  • واچ فیس Siri حالا روند تکمیل فعالیت ورزشی را روی صفحه به نمایش می‌گذارد
  • رفع مشکل به نمایش گذاشتن اشتباهی جایزه و تشویق برخی از کاربران برای موفقیت در اجرای فعالیت‌های ورزشی

watchOS 4.3 
watchOS 4.3  دارای ویژگی‌های بسیار جالبی است که درعین کاربردی بودن سعی در بهبود عملکرد کلی دستگاه و رفع باگ‌های نسخه پیش دارد:

۱٫ امکان پخش موسیقی روی دستگاه‌های متصل به اپل واچ

این ویژگی که از نسخه پیشین سیستم عامل اپل واچ حذف شده بود٬ در نسخه watchOS 4.3 بصورت کامل‌تری در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ویژگی توانایی کنترل موسیقی که توسط آیفون پخش می‌شود را روی اپل واچ برای کاربر مهیا می‌سازد و همچنین این ویژگی امکان پخش موسیقی از اپل واچ روی ایرپاد و هوم پاد بدون نیاز به اتصال با آیفون را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

۲٫ نمایش وضعیت Nightstand و امکان قرار دادن اپل واچ در تمام جهت ها در زمان شارژ:

پیش از اینکه کمپانی اپل اقدام به انتشار نسخه watchOS 4.3  کند٬ کاربران اپل واچ مجبور بودن اپل واچ خود را برای شارژ کردن روی کناره بدنه پد شارژر قرار دهند بنابراین شارژ اپل واچ در وضعیت Nightstand فقط در حالت افقی امکان پذیر بود. اما با استفاده از ویژگی‌های این نسخه از سیستم ‌عامل اپل واچ٬ استفاده از وضعیت Nightstand روی پد شارژ بی سیم AirPower اپل آسان‌تر شده است. حالا کاربران میتوانند شاهد صفحه نمایش فعال در زمان شارژ باشند همچنین وضعیت Nightstand در حالت پرتره هم روی هر شارژ بی سیم جانبی مخصوص اپل واچ فعال خواهد شد. جالبتر اینکه وضعیت شارژ مانند گذشته ثابت نخواهد بود و بصورتپر و خالی شدن پیکسل‌های نوری شکل بهتری یافته است.

۳٫ بهبود  Siri watch face

Siri watch face یک ویژگی جدید است که در نسخه قبلی سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 4 هم قرار داشت. این ویژگی که در اصل مانند یک دستیار هوشمند عمل میکند حالا در نسخه watchOS 4.3 بهینه سازی شده و قابلیت های بیشتری دارد. Siri watch face با گردآوری و نمایش داده‌های مربوط به فعالیت‌های کاربران آن ها را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌دهد و روند پیشرفت کاربر در فعالیت های روزانه‌اش را بصورت گزارش نمایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا