اخبار

گلکسی اسپرت مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن خواهد بود

سامسونگ عادت دارد که در ابتدای پاییز هرسال از ساعت‌های هوشمند جدید خود پرده‌برداری کند و البته ساعت هوشمند بعدی این کمپانی نیز از این قاعده مستثنا نیست. این کمپانی کره‌ای به‌تازگی روی ساعت هوشمند جدیدی به نام پالس (Pulse) یا گلکسی اسپرت کار می‌کند و قصد دارد تا آن را در سال آینده میلادی و در کنفرانس IFA رونمایی کند. با موبایلستان همراه باشید.
گلکسی اسپرت

مطالب مرتبط

توسعه این ساعت هوشمند جدید سامسونگ از ماه جاری میلادی آغاز شده است اما اگر این ساعت در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر سال آینده میلادی رونمایی شود، سامسونگ زمان کافی برای ساخت و تست قابلیت‌های جدید برای این ساعت هوشمند را خواهد داشت. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند پالس ممکن است با نام گلکسی اسپرت نیز خوانده شود اما این تنها یک گمانه‌زنی است و ازآنجا نشأت می‌گیرد که این ساعت هوشمند بر روی ویژگی‌های مرتبط با ورزش و فیتنس متمرکز است. بر اساس ادعاهای شخصی که به برنامه‌های سامسونگ آشنایی دارد، این ساعت هوشمند به سیستم‌عامل تایزن مجهز خواهد بود و بیکسبی نیز به‌صورت یکپارچه‌تری در آن عرضه خواهد شد.
البته ما می‌دانیم که بسیاری از شما به این دستیار صوتی سامسونگ علاقه‌ای ندارید اما گلکسی اسپرت از یادآور بیکسبی (Bixby Reminder) بهره‌مند خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد تا اعلانات تلفن همراه هوشمند خود را بر روی ساعت هوشمندشان مشاهده کنند.
این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که این ساعت هوشمند از حافظه داخلی ۴ گیگابایتی بهره‌مند است اما اطلاعات دیگری را در رابطه با سخت‌افزار گلکسی اسپرت فاش نکرده است. علاوه بر این اگرچه برخی زمان عرضه این محصول را در ماه فوریه و مارس سال آینده میلادی پیش‌بینی کرده‌اند اما با این شروع دیرهنگام سامسونگ بعید است که این محصول به آن زمان‌بندی برسد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا