اخبار تکنولوژی

سری Redmi K70 با سخت افزاری قدرتمند

شرکت کوالکام در پاییز امسال از نسل جدید پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود رونمایی خواهد کرد. اولین گوشی‌های مجهز به این چیپ سری شیائومی ۱۴ و سری سری Redmi K70 این برند چینی خواهد بود.

به گفته افشاگر صنعت Digital Chat Station، ردمی قصد دارد سری Redmi K70 را به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز سازد و این یعنی با مدل‌های قدرتمند رو به رو هستیم.

برای یادآوری، ردمیاز سری Redmi K60 در دسامبر ۲۰۲۲ رونمایی کرد. Redmi K60e، Redmi K60 و Redmi K60 Pro اعضای این خانواده بودند. همچنین این گوشی‌ها به ترتیب از چیپست Dimensity 8200، Snapdragon 8 Plus Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌گرفتند.

این احتمال وجود دارد که سری ردمی K70 شامل چندین گوشی هوشمند شود. طبق اطلاعات منتشر شده، این مجموعه شامل یک گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. بنابراین، پیش بینی شده مدل پرو این سری دارای چنین پردازنده باشد. K60 Pro در انحصار بازار چین باقی ماند. از این رو، مشخص نیست که آیا K70 Pro در بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر. در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات سری Redmi K70 در دسترس نیست.

سری Redmi K70 شیائومی با پردازنده رده بالا همراهند

گزارش‌ها نشان می‌دهد که اسنپدراگون ۸ نسل ۳ شامل یک هسته Cortex X4 با فرکانس ۳.۷۵ گیگاهرتز، ۵ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A520 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز خواهد شد. این تراشه معرفی نشده در پلتفرم‌های بنچمارک Geekbench و AnTuTu با امتیازهای چشمگیر دست یافت. در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، چیپ SD8G3 به ترتیب ۲۵۶۳ و ۷۲۵۶ امتیاز کسب کرد. از سوی دیگر، این تراشه در AnTuTu امتیاز ۱۷۷۱۱۰۶ را به دست آورد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند شیائومی چه محصولی را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد. سری ردمی کی ۷۰ پرچمدار و قاتل پرچمدار هستند که برند ردمی آنها را در سه مدل عرضه خواهد کرد. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا