اخبار

گوشی های متنوع جدید هواوی سری Y 2018

گوشی های متنوع جدید هواوی سری Y 2018

مناسب سبک زندگی جوانان با قیمت مناسب

 
Huawei  به زودی سری جدیدی از گوشی های خود را در سری Y با تنوع قابل قبولی به بازار عرضه می کند. تمام گوشی های سری Y، با وجود قیمت های بسیار رقابتی برای رقابت در بازار گوشی های میان رده و پایین رده، از صفحه‌نمایش FullView  بهره‌مند شده‌اند. دوربین باکیفیت و عمر باتری متمایز و با در نظر گرفتن قیمت مناسب، از عواملی است که سری Y را به نسبت رقبا متمایز می کند و  با این سری جدید گوشی هایHuawei  شما ویژگی‌هایی را در دست دارید که باقیمت بسیار مناسب عرضه می شود.
ریچارد یو، مدیرعامل HUAWEI در این ارتباط گفت: « در بازار امروز، دستگاه‌هایی که در محدوده قیمتی سری جدیدY  در حال رقابت هستند، اغلب تجربیات ناامیدکننده را ارائه می‌دهند. مصرف‌کنندگان گروه سنی نوجوان و جوان تمایل زیادی نسبت به دستگاه‌هایی که از ویژگی‌های کامل و سرگرم‌کننده برخوردار هستند  دارند چراکه مناسب سبک زندگی دیجیتال آنهاست و هوآوی هم با احترام به این خواسته تجهیزاتی عرضه می کند که بر مبنای نیاز آنهاست و ما به آن‌ها گوش می‌دهیم.»
 

مطالب مرتبط

 
گوشی های متنوع جدید هواوی سری Y 2018

شخصیت فراگیر برای جوانان

Y در این سری مخفف کلمه Young یا “جوان” است. هواوی برای این‌که ارتباط بهتری با مخاطبان این دستگاه داشته باشد، از حرف Y استفاده کرده تا بتواند به گوشی های این سری شخصیتی در خور کاربران جوان بدهد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های اصلی در سری جدیدY  اشاره خواهیم کرد.
 

  • گوشیHuawei Y9 Prime 2018 دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دوربین اصلی و سلفی دوگانه است. این دستگاه برای علاقه‌مندان به عکاسی بسیار باارزش خواهد بود.
  • گوشی Huawei Y7 Prime 2018 برای کاربرانی که دوست دارند عکس و فیلم‌های خود را برای رسانه‌های اجتماعی طراحی کنند ساخته‌شده است. با قرار دادن فلاش برای دوربین سلفی کاربران می‌توانند تصاویر سلفی بسیار جذابی را ثبت کند.
  • Y6 Prime 2018 Huawei  برای کاربرانی که علاقه زیادی به بازی و تماشا ویدیو با دستگاه خود دارند طراحی شده اند. اسپیکرهای این دو مدل برای تجربه چندرسانه ای قدرتمند طراحی شده است.
  • گوشی Huawei Y5 Prime 2018 جهت کاربرانی که برای اولین بار از تلفن همراه استفاده می‌کنند و همچنین افرادی که به دنبال یک دستگاه ارزان‌قیمت با عملکرد بی نقص هستند، طراحی شده است.
  • سری جدید Huawei Y  نه تنها توان نسل جدید را با فن‌آوری نوآورانه دنبال می‌کند بلکه یک پلت‌فرم برای بیان ویژگی‌های خود با سبک‌های زندگی منحصربه‌فرد هر شخص است.

نمایش گستردهای برای بهرهوری بهتر و سرگرمی

اگرچه سریHUAWEI Y  دستگاهی برای کسانی است که قیمت نهایی برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است، بااین‌حال در این سری مجموعه‌ای گسترده از قابلیت‌ها را در نظر گرفته‌ شده است. تجربه نمایش باورنکردنی HUAWEI FullView Display بر روی این سری جدید بسیار بااهمیت است. نسبت تصویر ۱۸:۹، صفحه‌نمایش را شکل داده است که در حدود ۱۲ درصد از صفحه نمایش‌های مشابه با نسبت ۱۶:۹ محتوای بیشتری را به کاربر در همان اندازه بدنه ارائه می‌دهد. شیشه منحنی ۲٫۵D ضمن طراحی ارگونومیک (به‌استثنای Y5) مقاومت دستگاه را افزایش داده است. دستگاه‌های سری Y برای طراحی راحت در یک دست طراحی‌شده‌اند.
صفحه‌نمایش گسترده FullView با ایجاد فضای بیشتر و قابلیت Split-Screen دو اپلیکیشن را به‌صورت همزمان در کنار هم با بهترین حالت به اجرا در می‌آورد. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا دو برنامه را همزمان بر روی صفحه‌نمایش مشاهده کنند. این حالت نمایش برای کاربران جوان که قصد دارند چند فعالیت را همزمان انجام دهند بسیار ایده آل خواهد بود.
 

اسلات سه گانه برای دو سیم کارت و یک کارت حافظه:

اسلات سه گانه یک راه‌حل کامل برای کسانی است که می‌خواهد از اپراتورهای بیشتری در گوشی هوشمند خود استفاده کنند البته قابلیت افزایش حافظه اصلی دستگاه با قرار دادن کارت حافظه تعبیه‌شده است. به عبارت دیگر دو اسلات سیم کارت به علاوه یک اسلات برای کارت حافظه در سه بخش مجزا به شما امکان می دهد که برای اولین بار از هر دو سیم کارت در کنار کارت حافظه بهره بگیرید.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا