اخبار تکنولوژی

گوشی ZTE مدل Blade V50 Design 5G معرفی شد

ZTE در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود یعنی  مدل Blade V50 Design 5G رونمایی کرد. دستگاهی اقتصادی که در بازار چین و برخی نقاط دیگر به فروش می‌رسد.

زدتی ای Blade V50 Design 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۰ PPI است. صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی دارد.

قدرت دستگاه توسط چیپست یونیساک Tanggula T760 تامین شده که بر اساس فرآیند ۱۲ نانومتری ساخته شد. این پردازنده به یک CPU تک هسته‌ای متشکل از هسته‌های ARM Cortex-A75 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته ARM Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است. پردازنده گرافیکی IMG9446 هم دارد. این گوشی شامل سیستم عامل اندروید ۱۳ تیرامیسو شده و از نظر حافظه، گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند.

در بخش دوربین مدل Blade V50 Design 5G سیستم دوربین دوگانه عقب با محوریت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و فلاش LED دارد. در جلو، دستگاه دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای مراقبت از سلفی است. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۱۰۸۰p ضبط کند.

از نظر اتصال، این گوشی از دو سیم کارت با پشتیبانی ۵G پشتیبانی می‌کند. همچنین ویژگی‌هایی مانند Wi-Fi (802.11a/b/g/n/ac)، GPS، NFC، USB Type-C و بلوتوث ۵.۲ را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت جانبی همراه با سنسورهای دیگری مانند مجاورت، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و مادون قرمز است.

گوشی ZTE مدل Blade V50 Design 5G از راه رسید

ویژگی‌های اضافی دستگاه شامل رادیو و جک ۳.۵ میلی متری هدفون می‌شود. انرژی این دستگاه توسط یک باتری غیرقابل تعویض ۴۵۰۰ میلی آمپر‌ساعتی تامین شده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در اخباری مرتبط ZTE یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید به نام گوشی Axon 50 Ultra معرفی کرده و این گوشی با قابلیت ارسال و دریافت پیام های ماهواره‌ای از طریق BDS همراه است. ویژگی که در صورت عدم وجود آنتن می‌توان پیام را از طریق پیام ماهواره‌ای ارسال کرد.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن FHD+ یا ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است، دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می‌گیرد.

گوشی Axon 50 Ultra با طیف وسیعی از رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت به فروش خواهد رسید، اطلاعات رم مشخص نشد. این دستگاه دارای طیف وسیعی از دوربین‌های سطح بالا با یک دوربین بخش سلفی و سه دوربین در عقب است. در جلودستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده و در عقب نیز یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

گوشی هوشمند جدید Axon 50 Ultra با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی به فروش خواهد رسید، این گوشی با سیستم عامل MyOS و مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. پیش بینی شده برند چینی بزودی گوشی‌های بیشتری معرفی کند و تنها به این مدل‌های تازه معرفی شده بسنده نخواهد کرد.

برای


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا