اخبار تکنولوژی

اولین تصویر زنده ردمی کی۷۰ شیائومی

اخیراً یک رندر شماتیک و ساختگی از سری ردمی K70 منتشر شد. اکنون تصاویر جدیدی از ردمی کی۷۰ و K70 Pro در Weibo منتشر شده است. این تصاویر جدید، بسیار شبیه به آنچه پیشتر دیده شده بود، نگاهی به طراحی عقب سری Redmi K70 ارائه می‌دهد.

شایعات حاکی از آن است که Redmi K70، K70 Pro و K70e آینده دارای زبان طراحی مشابهی خواهند بود. در تصویر، Redmi K70 ادعایی را می‌توان در رنگ سفید دید که دارای یک دوربین سه‌گانه با فلاش LED است. لبه‌های گوشی جذابیتی براق دارد و طبق گزارشات، فریم فلزی خواهد داشت.

تصاویر نوع مشکی Redmi K70 Pro را نشان می‌دهد که مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. به نظر می‌رسد لبه بالایی دستگاه دارای میکروفون، بلستر IR و مشبک بلندگو باشد. در قسمت پایینی این گوشی یک مشبک بلندگو، یک پورت USB-C، یک میکروفون و یک اسلات سیم‌کارت است.

طبق گزارش‌های دیگر، ردمی K70 و K70 Pro به ترتیب به چیپست‌های Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهند شد. از سوی دیگر، Redmi K70e به چیپست بعدی Dimensity 8300 نیز مجهز شده است. هر دو دستگاه دارای پنل OLED با طراحی تخت خواهند بود. گفته می‌شود K70 از رزولوشن ۱.۵K پشتیبانی می‌کند، در حالی که نوع Pro دارای وضوح ۲K است.

ردمی کی۷۰ با طراحی شیک

ردمی K70

گفته می‌شود سری Redmi K70 به اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS مجهز است. K70 ممکن است دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی باشد، در حالی که نسخه پرو دارای باتری ۵۱۲۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. از سوی دیگر، K70e یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۹۰ واتی دارد. تا آنجا که به عرضه مربوط می‌شود، انتظار می‌رود سری K70 تا پایان نوامبر عرضه شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند. برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. پیدا نیست این برند چه زمانی عرضه را انجام خواهد داد و با چه هزینه‌ای می‌توان این سری را خریداری کرد. برند مورد اشاره در تلاش بوده سبد محصول خود را گسترش دهد. جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند و انتظار داریم شایعات به حقیقت تبدیل شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا