اخبار تکنولوژی

تبلت Fire Max 11 آمازون معرفی شد

امروز آمازون از قدرتمندترین تبلت خود به نام تبلت Fire Max 11 رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰×۱۲۰۰ پیکسل است.

این تبلت به چیپ هشت هسته‌ای مدیاتک MTK8188J مجهز شده که در کنار ۴ گیگابایت رم قرار می‌گیرد. یک حسگر اثر انگشت جانبی هم برای آن تدارک دیده شد. دستگاه به باتری نامشخصی تجهیز شده و گذشته از آن ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و حداکثر ۱۴ ساعت عمر باتری دارد. شارژر موجود در جعبه ۹ واتی است که بیش از ۴ ساعت طول می‌کشد دستگاه را کامل شارژ نماید. یک آداپتور ۱۵ واتی وجود دارد که می‌توانید جداگانه تهیه کرده و این مدت زمان به ۳ ثانیه می‌رسد.

تبلت Fire Max 11 با ابعاد بزرگ

در عقب و جلو دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده و دستگاه از وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. تبلت با بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos به فروش می‌رسد. تبلت Fire Max 11 اکنون با قیمت ۲۲۹ دلار برای پیش‌سفارش آماده بوده و ماه آینده به همراه لوازم جانبی به فروش خواهد رسید و یک کیس کیبوردی هم تدارک دیده شد. این کیس با پین پوگو به تبلت متصل شده و قلمی هم در کار است.

این تبلت مربوط به نسخه قفل شده است. اگر نمی‌خواهید آن‌ها را تهیه کنید، قیمت تبلت ۲۴۴.۹۹ دلار بوده و بسته کامل آن ۳۴۴.۹۹ دلاری خواهد بود. هر نسخه‌ای را که خریداری کنید، یک پک سه ماهه از Microsoft 365 Personal (پس از آن ۶.۹۹ دلار در ماه) دریافت می‌کنید که شامل Word، Excel، PowerPoint، یک ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و غیره می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت آمازون مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا