اخبار تکنولوژی

افشای مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

شرکت سامسونگ درصدد بوده بزودی سری تبلت پرچمدار گلکسی تب اس ۹ را معرفی کند. تاکنون شایعاتی از این سری منتشر شده و حال به تازگی مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra دردسترس قرار گرفت.

Ice Universe توییتر یکی از افشاگران برجسته صنعت فاش کرده محصول پریمیومی آینده ابعاد ۳۲۶در۲۰۸در۵.۵ میلیمتری خواهد داشت و وزن آن به ۷۳۷ گرم خواهد رسید.

تبلت Galaxy Tab S9 Ultra دارای همان صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۸۴۸ در ۲۹۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. افشاگر همچنین تایید کرد که ظرفیت باتری Tab S9 Ultra بدون تغییر در ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت باقی می‌ماند و سرعت شارژ مجدداً ۴۵ وات محدود می‌شود.

تبلت Galaxy Tab S9 Ultra در راه است

از دیگر مشخصات باید به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X اشاره کرد. Tab S9 Ultra در کنار سایر خانواده تب اس ۹ دارای IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هستند که برای اولین بار در سری Galaxy Tab به کار گرفته می‌شود.

در سایر خبرها به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه تلفن گلکسی A24 در هند است، زیرا صفحه پشتیبانی آن اخیراً در وب سایت Samsung India رویت شد. اگرچه نام دستگاه به صراحت در صفحه ذکر نشده، اما شماره مدل SM-A245F/DS تایید می‌کند با یک A24 رو به رو هستیم.

نکته جالب این است که صفحه پشتیبانی گوشی Galaxy A24 نیز از ماه فوریه در وب سایت Samsung India فعال بود. این نشان داده که هر دو A14 و A24 ممکن است در آینده نزدیک با هم رونمایی شوند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بوده که سامسونگ گلکسی A24 دارای مشخصات قابل توجهی است، از جمله صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-V با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز. این گوشی از یک پردازنده موبایل هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۸۰ شش نانومتری قدرت گرفته که با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا