اخبار

مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه PC بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، عنوان اکشن و ماجراجویی جهان باز از استودیو Sucker Punch، برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و روند عرضه عناوین فرست پارتی پلی‌استیشن در ویندوز را ادامه می‌دهد.

این عنوان با مجموعه مورد انتظار از ویژگی‌های رایانه شخصی در ۱۶ می عرضه می‌شود. این پورت، طبق پیش‌بینی‌ها، توسط Nixxes Software کهنه‌کار، استودیوی متعلق به سونی که پیشتر روی پورت‌های PC برای عناوین PlayStation فرست پارتی مانند Marvel’s Spider-Man کار کرده است، توسعه پیدا می‌کند و بازیز‌هایی چون Remastered و Ratchet & Clank: Rift Apart را در کارنامه دارد.

Nixxes این خبر را در وبلاگ پلی استیشن چهارشنبه اعلام کرد و اضافه نمود که استودیو در سال گذشته روی پورت کار کرده است. نسخه Director’s Cut بازی شامل بازی کامل، بسته الحاقی و حالت چند نفره آنلاین Legends می‌شود. نسخه رایانه شخصی Ghost of Tsushima دارای ویژگی‌های مخصوص پلتفرم مانند نرخ فریم باز، طیف کاملی از تنظیمات گرافیکی و تنظیمات پیش‌تنظیمی و کنترل‌های ماوس و صفحه کلید قابل تنظیم است. Nixxes همچنین پشتیبانی از مانیتور فوق عریض را تأیید کرد.

علاوه بر این، Ghost of Tsushima Director’s Cut از فناوری‌های تقویت‌کننده عملکرد مانند Nvidia DLSS 3، AMD FSR 3 و Intel XeSS با ارتقاء هوش مصنوعی و گزینه‌های تولید فریم کمک می‌کند. کسانی که سخت افزار سطح بالایی دارند همچنین می‌توانند از Nvidia DLAA یا FSR 3 Native AA استفاده کنند تا کیفیت تصویر را حتی بیشتر بهبود بخشند.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut به رایانه شخصی می آید

پورت رایانه شخصی بازی نیز وعده پشتیبانی گسترده از کنترلر را می‌دهد، اما کنترلر PlayStation DualSense با بازخورد لمسی و ویژگی‌های ماشه تطبیقی، غوطه‌وری بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰ به عنوان انحصاری پلی استیشن برای PS4 منتشر شد. نسخه Director’s Cut این بازی که شامل بسته الحاقی داستانی می‌شد، در سال ۲۰۲۱ برای PS5 و PS4 منتشر شد. این بازی که در جریان اولین حمله مغول به ژاپن اتفاق می‌افتد، بازیکنان را به جای جین ساکای، سامورایی در مسیر انتقام قرار می‌دهد.

انتظار رفته سونی و پلی استیشن بزودی عناوین انحصاری بیشتری را به نسخه رایانه شخصی بیاورند. نسخه‌ای که قطعا برای طرفداران پی سی بسیار جذاب بوده و علاقمند هستند آن را تجربه کنند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت بازی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا