اخبار تکنولوژی

دستبند تناسب اندام سامسونگ گلکسی Fit 3 در راه است

دستبند تناسب اندام سامسونگ گلکسی Fit 3 سامسونگ به پلتفرم گواهی SIRIM مالزی راه یافته است. این فهرست به عرضه آن در یک بازار جهانی دیگر اشاره دارد.

دستبند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ با شماره مدل «SM-R390» در پایگاه داده SIRIM فهرست شده است و گواهی را با کد تأیید نوع RGHS/17A/0124/S(24-0192) دریافت کرده و اعتبار آن تا ۱۶ ژانویه ۲۰۲۵ خواهد بود.  در مورد گواهی‌های قبلی، دستگاه در پلتفرم‌های گواهی SDPPI، BIS، FCC و Bluetooth SIG مشاهده شد. علاوه بر این، تصاویر رندر دستبند هوشمند نیز فاش شده است.

با همه به‌روزرسانی‌هایی که تاکنون به اشتراک گذاشته شده، تعداد کمی از مشخصات کلیدی دستبند هوشمند Galaxy Fit 3 اکنون شناخته شده است.  یک صفحه نمایش بزرگ‌تر روی گجت هوشمند گلکسی فیت ۳ آینده وجود خواهد داشت و احتمالاً دستگاه در بدنه‌ای فلزی قرار خواهد گرفت. بندهای قابل تعویض شاید بخشی از دستگاه باشد و رنگ‌هایی مانند خاکستری، مشکی و رزگلد در دسترس خواهد بود.

همچنین مشخص شده است که گجت هوشمند دارای یک دکمه فیزیکی کاربردی و یک حفره میکروفون در پنل سمت راست است، در حالی که پین‌های شارژ در پایین دستگاه قرار دارند. مانیتورهای مختلف سلامت بدیهی است که بخشی از دستگاه خواهند بود. اتصال بلوتوث نسخه ۵.۳ نیز بر روی بند هوشمند پشتیبانی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی Fit 3 بزودی از راه می رسد

گفته می‌شود که اولین گلکسی فیت ۳ در نیمه اول سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد و تمامی گواهی‌های آن حاکی از عرضه قریب الوقوع آن است. سامسونگ در تلاش بوده تا محصولات مختلف و جذابی را تدارک بیند. این برند هر سال نسل جدیدی از گجت‌های هوشمند و گوشی‌های خود را معرفی کرده که دارای ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری بهتر هستند.

پیدا نیست چه زمانی باید شاهد معرفی نسل بعدی این دستبند تناسب اندام جدید باشیم. آنچه پیدا بوده این است که سامسونگ می‌خواهد یک مدل نسل جدید را معرفی و عرضه دارد. سری گلکسی اس ۲۴ نیز پیشتر در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی شده که شامل طراحی، سخت افزار و ویژگی‌های بزرگ می‌شوند.

سامسونگ به دنبال آن است تا علاوه بر ساعت هوشمند، دستبند تناسب اندام هم تدارک بیند. احتمالا بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا