اخبار تکنولوژی

گوشی میان رده جدید شیائومی با دوربین حرفه ای در راه است

با انقباض فروش جهانی گوشی‌های هوشمند، ضرر و زیان برای سازندگانی مانند شیائومی غیرقابل تحمل می‌شود، زیرا باید در یک بازار بسیار سخت رقابت کنند، در حالی که اپل از همه غنایم با بالاترین حاشیه سود بهره می‌برد. این سازنده تلفن چینی شروع به ساخت گوشی‌های مقرون به صرفه با برچسب قیمت رقابتی کرد و برای اینکه بار دیگر در این فضا برتری داشته باشد، یک شایعه ادعا می‌کند که شیائومی قصد دارد گوشی میان رده با دوربین حرفه‌ای ارائه دهد.

از سه ماهه اول ۲۰۲۳، سهم جهانی گوشی‌های هوشمند شیائومی از ۱۳ درصد به ۱۱ درصد کاهش یافته است، اما به گفته @korean_riceball در پلتفرم رسانه اجتماعی جدید Xiaomi، برنامه‌ای دارد که می‌تواند محموله‌های از دست رفته را با ارائه گوشی‌های هوشمند میان رده جدید به دست آورد. ویژگی‌های دوربین پرچمدار از آنجایی که تقاضا برای گوشی‌ها کاهش می‌یابد، خط تولید پریمیوم به شدت متضرر می‌شود، زیرا این گوشی‌ها بیشترین هزینه را دارند و با توجه به بهبود چشمگیر تلفن‌ها در چند سال اخیر، ارتقای سالانه دیگر قابل توجیه نیست.

توانایی‌های شیائومی در ساخت گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار را نمی‌توان زیر سوال برد، زیرا رده بالای ۱۳ اولترا گواهی بر پیشرفت این شرکت‌ها بود، اما طبق معمول، این دستگاه‌ها تنها زمانی معنا پیدا می‌کنند که میلیون‌ها مشتری پشت آن‌ها باشند. با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده در وب سایت میکروبلاگینگ، گفته می‌شود تلفن‌های هوشمند میان رده شیائومی دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، همراه با سایز سنسورهای بزرگتر برای کاهش بازده استفاده از سخت افزار با تعداد مگاپیکسل بالا با سنسورهای کوچک‌تر هستند.

گوشی میان رده شیائومی با دوربین پرچمدار

علاوه بر این، شایعه شده است که دوربین اصلی با سنسور بزرگ دیگری که از زوم اپتیکال ۴ برابر پشتیبانی می‌کند، تکمیل می‌شود. اگرچه اکثر خوانندگان معتقد نیستند که سطح زوم ۴ برابری پیشرفت قابل توجهی است، به خاطر داشته باشید که آیفون ۱۴ پرو مکس، پرچمداری که با قیمت ۱۰۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد، به زوم اپتیکال ۳ برابر محدود شده است، بنابراین روی کاغذ، کاربران یک سطح زوم اضافی برای گرفتن تصاویر یا ضبط ویدیو به دست خواهند آورد.

شیائومی همچنین قصد دارد با استفاده از سلول‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند، ظرفیت‌های باتری را بهبود بخشد. در حالی که ما طرفدار پمپاژ مقادیر انبوه وات به باتری گوشی هوشمند نیستیم زیرا اثرات مضر دراز مدت خواهد داشت، این تصمیم شایعه شرکت است. یکی دیگر از زمینه‌هایی که سازندگان برای صرفه جویی در هزینه‌ها از آن صرفه جویی می‌کنند، صفحه نمایش است. این پست ادعا می‌کند که این گوشی‌های میان رده آینده با «طراحی منحصر به فرد صفحه نمایش خمیده» نیز عرضه خواهند شد که جلوه‌های بصری «تیز و پر جنب و جوش» را ایجاد می‌کند.

متأسفانه، هیچ مدل گوشی هوشمند خاصی در این پست ذکر نشده است، بنابراین در حالی که شیائومی استراتژی مناسبی برای افزایش محموله‌ها دارد، ما فقط زمانی می‌توانیم نتایج را با هم مقایسه کنیم که آن دستگاه ها واقعاً معرفی شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا