اخبار تکنولوژی

افشا مشخصات کلیدی گوشی Oppo A38

اوپو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند رده پایه جدید به نام گوشی Oppo A38 است. این برند قصد داشته به زودی این دستگاه را در بازار جهانی عرضه کند زیرا پیشتر گواهی TDRA، SIRIM، NBTC و GCF را دریافت کرده بود. اکنون گزارش جدیدی از Appuals رندرها، مشخصات و قیمت دستگاه را فاش کرده است.

OPPO A38 آینده دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۲×۷۲۰ پیکسل است که تصاویری HD+ را با نرخ نوسازی صاف ۹۰ هرتز و پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ ارائه می‌دهد. پردازنده هلیو G80 مدیاتک به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قدرت این دستگاه را برعهده دارد. گوشی مورد اشاره با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13 OPPO به فروش می‌رسد.

در بخش دوربین، A38 یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ثانویه عقب با دیافراگم f/2.4 دارد. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 ارائه تدارک دیده شد. در بخش باتری نیز پک ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی تعبیه شده که از درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده استفاده می‌کند.

گوشی Oppo A38 در نزدیکی

A38 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. ویژگی‌های مناسبی مانند اسکنر اثر انگشت جانبی برای باز کردن قفل امن، اسلات نانو سیم‌کارت دوگانه، اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را ارائه می‌کند.

گزینه‌های اتصال شامل بلوتوث ۵.۳، NFC و Wi-Fi 5 می‌شود. علاوه بر این، از خدمات مکان یابی مختلف مانند QZSS، AGPS، GLONASS، GPS، Beidou و Galileo پشتیبانی داشته که از موقعیت یابی و قابلیت‌های ناوبری دقیق اطمینان می‌دهد. A38 مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قرار است با قیمت ۱۵۹ یورو برای بازار اروپا عرضه شود. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا