اخبار تکنولوژی

انتشار تصاویر رندر جدید از پیکسل فولد گوگل

چند وقتی می‌شود که شایعاتی درباره گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد منتشر می‌شود. تلفن هوشمندی که هنوز در دست توسعه بوده و به مرحله تولید نرسید.

پیش از این گفته شد که دستگاه سال جاری معرفی خواهد شد اما مشخص نیست آیا گوگل تا اواخر امسال پیکسل فولد را معرفی می‌کند یا خیر. پیشتر در گوگل I/O پیش بینی می‌شد به این دستگاه اشاره شود اما هیچ خبری نبود.

گفته شده پیکسل فولد را در سال آینده شاهد خواهیم بود و دو گزینه رنگی سفید و مشکی خواهد داشت. تاکنون رندرهای متعددی از این مدل دریافت کردیم و در آخرین گزارش رندرهای بیشتری منتشر شد.

پیکسل فولد گوگل در رندر جدید آشکار شد

انتشار تصاویر رندر جدید از پیکسل فولد گوگل

در رندرهای جدید این دستگاه تاشو ساختاری شبیه به گلکسی زد فولد ۴ را می‌توان مشاهده کرد. در بحث طراحی عقب شبیه به پیکسل ۷ پرو بوده و در نمایشگر هم به گلکسی زد فولد ۴ شبیه است. البته برجستگی دوربین عقب زیاد بوده و این می‌تواند ناخوشیاند باشد. منابع ناشناس که این گزارش را منتشر کردند، ادعا دارند که Pixel Fold “عملکرد معمولی پیکسل” و دوربین پرچمدار پیکسل را خواهد داشت. دیگر منبع بیان داشت که دستگاه وزن بالایی دارد.

قیمت این مدل بیش از ۱۷۹۹ دلار خواهد بود که باید آن را گران محسوب کرد. در تابستان امسال بود که سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ را در بازار عرضه داشت و توانست با استقبالی مواجه شود. انتظار داریم سامسونگ تامین کننده نمایشگر پیکسل فولد گوگل باشد و اطلاعات دقیقی در دست نیست.

اگر این گوشی سال آینده از راه برسد احتمالا با چیپست تنسور ۲ معرفی خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی منتشر شود و برنامه گوگل هم آشکار گردد. احتمالا در نیمه نخست سال آینده این محصول معرفی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا