اخبار تکنولوژی

گوشی کولپد Grand View 40 Pro 5G معرفی شد

شرکت کولپد به تازگی از میان رده جدید خود کولپد Grand View 40 Pro 5G رونمایی کرده که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجهی برخوردار است.

این دستگاه با قیمتی مناسب و پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ عرضه خواهد شد. گوشی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ناچ FHD+ داشته که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد. بنابراین افراد می‌توانند یک تجربه کاربری روان و لذت بخش داشته باشند.

در سوی دیگر این نمایشگر با پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3، محتوایی با کیفیت جذاب نمایش می‌دهد. همچنین دارای ۲۰۴۸ سطح کاهش نور بوده که امکان کنترل دقیق روی سطوح روشنایی را فراهم می‌سازد. گذشته از آن پردازنده Dimensity 900 که بر اساس فرآیند ۶ نانومتری پیشرفته TSMC ساخته شده، عملکرد فوق العاده را ارائه می‌دهد.

CPU هشت هسته‌ای از دو هسته ۲.۴ گیگاهرتزی A78 برای کارهای فشرده و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی A55 برای بهره‌وری انرژی تشکیل شده است. کاربران می‌توانند بین دو پیکربندی، ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، فضای کافی برای فایل‌های مختلف داشته باشند.

کولپد Grand View 40 Pro 5G با طراحی شیک

 کولپد Grand View 40 Pro 5G

علاقه‌مندان به عکاسی از سیستم دوربین سه گانه Grand View 40 Pro که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود، بهره ببرند. این لنزها برای ثبت تصاویر خیره کننده در سناریوهای مختلف، از محیط‌های کم نور گرفته تا مناظر وسیع یا نماهای نزدیک پیچیده، هماهنگ عمل می‌کنند.

همچنین باید به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که شامل پشتیبانی شارژ ۳۳ واتی شده و عمر طولانی رقم می‌زند. در بحث قیمت، کولپد Grand View 40 Pro دو گزینه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۲۹۹۹ یوان (۴۱۵ دلار) و ۸ گیگ رم+ ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۳۲۹۹ یوان (۴۵۷ دلار) ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند در حال حاضر برای خرید در چین از طریق JD.com در دسترس است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری را شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا