اخبار تکنولوژی

تلفن گلکسی اس ۲۴ اولترا به دوربین با زوم ۱۰۰ برابری مجهز است

همه ما افشا شایعات پیرامون گوشی‌های آینده سامسونگ گلکسی اس را دریافت می‌کنیم. جزئیات بسیاری درباره تلفن گلکسی اس ۲۴ اولترا وجود دارد و اخبار تلخ و شیرینی در مورد قابلیت‌های زوم این گوشی وجود دارد. به گفته WCCFTech، تلفن گلکسی اس ۲۴ اولترا محدوده زوم ۱۰۰ برابری خود را حفظ خواهد کرد.

این خبر مهم است زیرا شایعاتی شنیدیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا در مقایسه با اس ۲۳ اولترا دارای دوربین تله‌فوتو کاهش یافته است. این دومی دارای یک دوربین تله فوتو ۱۰ برابری بوده، اما گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین زوم ۵ برابری است. می‌توانید تصور کنید که این کار تا چه حد می‌تواند به صورت اپتیکال روی سوژه خود زوم کند.

شایعات قبلی می‌گویند که سامسونگ از سنسور تله فوتو کاهش یافته استفاده خواهد کرد. در بین تمام گوشی‌های موجود در بازار، سامسونگ واقعاً پادشاه زوم است. تلفن‌های آن با دوربین‌های زوم بسیار گسترده عرضه می‌شوند و زوم دیجیتال خود را برای ارائه نتایج شگفت انگیز اصلاح کرده است. زوم ۱۰۰ برابری آن بیشتر از رقبا پیشی می‌گیرد در حالی که بیشتر دیجیتال است.

بنابراین، همه ما متعجب بودیم که چرا سامسونگ تصمیم گرفت برد گوشی آینده خود را کاهش دهد. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این کار را انجام داده است تا بتواند در تمام دوربین‌ها ضبط ۴K داشته باشد.

تلفن گلکسی اس ۲۴ اولترا برخی ویژگی دوربین فعلی را حفظ می کند

ما اطلاعات کافی برای ارائه تصویری منصفانه از مشخصات دوربین این گوشی داریم. فقط باید بدانید که این موارد توسط شرکت تایید نشده است. به نظر می‌رسد یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سایز سنسور ۱/۱.۳ اینچی وجود خواهد داشت. در کنار آن، ممکن است یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی نیز تعبیه شود.

در کنار آن، یک دوربین زوم ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری نیز وجود دارد. این می‌تواند دوربین تله فوتو ۵x را همراهی کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم دوربین با این دوربین زوم کاهش یافته چگونه عملکرد خواهد داشت. این واقعاً نباید بر افرادی خارج از افرادی که واقعاً دوست دارند روی سوژه‌های خود بزرگنمایی کنند تأثیر بگذارد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چگونه گوشی را تدارک دیده و بزودی معرفی خواهد کرد. انتظار داریم با یک پرچمدار برجسته از این برند مطرح رو به رو شویم. شایان ذکر بوده که بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا