اخبار

هواوی Enjoy ۷S امروز رونمایی می‌شود

هواوی Enjoy ۷S
تلفن همراه جدید شرکت هواوی یعنی هواوی Enjoy ۷S امروز یعنی روز ۱۸  دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی خواهد شد ولی تصاویر این محصول به رسانه‌ها راه یافته است.
ظاهرا شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند هرچقدر که تلاش کنند باز هم نمی‌توانند در برابر مشکلاتی مانند رخنه کردن اطلاعات مدل‌های جدید محصولاتشان به رسانه‌ها مقاومت کنند. تقریبا کمتر تلفن همراهی وجود دارد که پیش از رونمایی رسمی، تصویرهای متعدد آن به رسانه‌ها راه پیدا نکرده باشد و آخرین نمونه از این روند نیز تلفن همراه هوشمند هواوی Enjoy ۷S است.
این محصول قرار است امروز به‌صورت رسمی معرفی شود ولی تصاویر آن از چند روز پیش به رسانه‌های بین‌المللی راه پیدا کرده‌اند. این افشاگری توسط حساب کاربر مشهوری در توییتر به نام Evleaks انجام شده است که سابقه بسیار طولانی در زمینه لو دادن تصاویر تلفن‌های همراه هوشمند شرکت‌های مختلف در کارنامه خود دارد.
این دستگاه قرار است تا به یک نمایشگر ۵٫۶۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ مجهز باشد. همچنین تراشه کایرین ۶۵۹ نیز به‌عنوان هسته پردازشی هواوی Enjoy ۷S عمل خواهد کرد. این محصول در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته و دیگری ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین دوربین هواوی Enjoy ۷S نیز به‌صورت دوقلو طراحی شده است که یکی از دو عدسی تعبیه شده در پشت این دستگاه، ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دیگری ۲ مگاپیکسلی است. به‌این‌ترتیب دوربین دوم بیشتر برای استفاده جهت عمق دادن تصاویر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
باتری در نظر گرفته شده برای هواوی Enjoy ۷S نیز یک باتری ۳ هزار آمپرساعتی است. همچنین این تلفن همراه هوشمند به اندروید اوریو مجهز است و پوسته EMUI نسخه ۸ شرکت هواوی بر روی آن قرار خواهد داشت. رنگ‌بندی هواوی Enjoy ۷S نیز شامل رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی است. البته هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است که تا امشب خود هواوی آن را اعلام خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا