اخبار تکنولوژی

گوشی اقتصادی آیتل P55 پلاس با ویژگی شبیه آیفون معرفی شد

ماه گذشته، گوشی هوشمند آیتل P55 پلاس در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شد. این دستگاه اکنون در آفریقا به صورت رسمی عرضه شده است. برخی از ویژگی‌های برجسته آن عبارتند از: صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، پردازنده Unisoc، تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و شارژ سریع ۴۵ واتی. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت P55+ آمده است.

itel P55+ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با طراحی نمایشگر حفره وسط است که وضوح HD+ (720 x 1612 پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی Itel بوده که از قابلیت داینامیک پشتیبانی می‌کند، ویژگی اعلان‌هایی که مشابه جزیره پویا اپل کار می‌کند.

در بخش سخت افزاری، گوشی آماده ۴G با چیپست Unisoc T606 عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند دارای ۴ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین باید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرده که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته itel، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی ۶۵ درصد شارژ شود و در ۷۵ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

در جلو، P55+ دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. پنل عقب آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و فلاش LED است. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم کارت، ۴G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث، GPS، اسلات کارت microSD، پورت USB-C، جک ۳.۴ میلی‌متری صدا و باز کردن قفل با چهره را ارائه می‌دهد.

آیتل P55+

آیتل P55 پلاس اقتصادی اما جذاب

انتظار می‌رود Itel P55+ با قیمت ۱۴۰ دلار در آفریقا عرضه شود. این مدل در رنگ  مانند آبی گلکسی، سبز سلطنتی و بنفش شهابی عرضه خواهد شد. شرکت Itel یک شرکت چینی است که در زمینه تولید و فروش محصولات الکترونیکی مصرفی، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، و لوازم خانگی هوشمند فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۲۴ توسط دو شرکت چینی، Shenzhen Huaqin Technology و Hong Kong Holdings Group تأسیس شد.

Itel در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین است و محصولات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رساند. این شرکت با ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت، به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تثبیت کرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت آیتل مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا