اخبار تکنولوژی

افشا مشخصات سری گلکسی اس۲۴ سامسونگ

سری گلکسی اس۲۴ سامسونگ در سه ماهه اول سال آینده معرفی و عرضه خواهند شد. به‌تازگی طراحی گلکسی S24 برای نخستین بار رویت شد و اکنون ما مجموعه‌ای از مشخصات هر سه مدل سری Galaxy S24 را داریرم.

این اطلاعات از Ice Universe، یک افشاگر مطرح به دست آمده است. او سایز نمایشگر، وضوح، ظرفیت باتری، ابعاد و موارد دیگر را به اشتراک گذاشت. وی طبق معمول این کار را از طریق X (که قبلا توییتر نامیده می شد) انجام داد.

 بر اساس این اطلاعات، گلکسی S24 دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین حداکثر روشنایی آن ۲۵۰۰ نیت خواهد بود. گذشته از آن باید به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد. ابعاد گلکسی اس ۲۴ بیش از ۱۴۷ در ۷۰.۶ در ۷.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۸ گرم خواهد بود.

از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی WQHD+ با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت است. یک باتری ۴۹۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی نیز در این مدل تعبیه شد. ابعاد این گوشی ۱۵۸.۵ در ۷۵.۹ در ۷.۷ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۵ گرمی دارد.

سری گلکسی اس۲۴ در سه مدل جذاب

و در نهایت، Galaxy S24 Ultra قدرتمندترین گوشی سامسونگ در این سری با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی WQHD+و حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت همراه شد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی نیز در این گوشی قرار گرفته و تلفن هوشمند شامل شارژ ۴۵ واتی هم می‌شود. ابعاد گلکسی اس ۲۴ اولترا ۱۶۲.۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۳۳ گرم است.

همچنین لازم به ذکر بوده که هر سه مدل دارای نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ هستند و البته آن‌ها پنل OLED نیز خواهند داشت. این اساساً تمام اطلاعاتی است که Ice Universe به اشتراک گذاشت.

بنابراین، هر سه پنل کاملاً روشن خواهند بود، سایز مختلفی برای انتخاب وجود دارد و سامسونگ قصد ندارد سرعت شارژ را بهبود بخشد. شارژ بی‌سیم در اینجا ذکر نشد. با این حال، در هر سه مدل چنین فناوری وجود دارد. برند کره‌ای هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در قالب سری گلکسی اس معرفی می‌کند.

انتظار داریم نسل بعدی یا همان اس ۲۴ دارای طراحی جذاب و سخت افزار قدرتمند باشد. احتمالا بزودی افشاگران اخبار بیشتری درباره محصول نسل بعدی سامسونگ دردسترس قرار می‌دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا