اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو T3 5G

ویوو T3 5G به‌زودی راه خود را به بازار باز می‌کند، همانطور که لیست‌های اخیر در بلوتوث SIG و وب سایت‌های گواهی BIS هند نشان می‌دهد. در حالی که Vivo هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه را اعلام نکرده، شایعات @heyitsyogesh در پلتفرم X نشان می‌دهد که ممکن است تا پایان ماه مارس T3 5G را ببینیم.

طبق اطلاعات فاش شده، ویوو T3 5G می‌تواند به مدیاتک Dimensity 7200 مجهز شود و ممکن است بر روی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ جدید اجرا شود. همچنین شایعه شده که صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که به معنای اسکرول نرم‌تر و تجربه تماشای بهتر است. برای علاقه‌مندان به عکاسی، انتظار می‌رود این دستگاه دارای دوربین اصلی سونی IMX882 باشد که کیفیت عکس را افزایش می‌دهد.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از آخرین بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های اتصال بهتری را ارائه می‌دهد. در حالی که جزئیات هنوز محدود است، انتظار می‌رود که T3 5G نسبت به نسل قبلی خود، T2 5G، با ویژگی‌ها و عملکرد بهتر بهبود یابد.

T2 5G که در آوریل سال گذشته معرفی شد، دارای صفحه نمایش ۶.۳۸ اینچی FHD+ امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز بود که تصاویری پر جنب و جوش با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و روشنایی بالای ۱۳۰۰ نیت ارائه می‌کرد. این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 695 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده می‌کرد. T2 5G که در پیکربندی‌های رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقا از طریق کارت microSD) موجود است، بر روی سیستم‌عامل Funtouch مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گوشی ویوو T3 5G در نزدیکی

براساس گزارش‌ها ویوو در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی ویوو Y200e در هند است. گزارش اخیر نه تنها ویژگی‌های اصلی دستگاه را فاش کرد، بلکه ادعا کرد که رونمایی آن در این انجام خواهد گرفت.

اکنون، افشای اطلاعات جدید توسط Abhishek Yadav، مشخصات کلیدی و محدوده قیمت دستگاه را فاش کرده است. مشخصات فاش شده در این افشاگری نشان می‌دهد که این نسخه بهینه‌سازی شده Y100 5G خواهد بود که اخیراً در اندونزی معرفی شد. در هند، این دستگاه با گوشی‌هایی مانند Oppo A79، Samsung Galaxy A15 و OnePlus Nord CE 3 Lite رقابت خواهد کرد.

طبق اطلاعات فاش شده، Y200e دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت خواهد بود. در بخش سخت افزاری، دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و ۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم خواهد بود.

این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم پیشرفته، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند و احتمالاً بر روی جدیدترین سیستم عامل FunTouch 14 اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی است. برای علاقه‌مندان به صدا، این دستگاه دارای بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی ۳۰۰ درصدی تقویت کننده صدا است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا