اخبار

آنر نوت ۱۰ با نمایشگر ۶.۹ اینچی Super AMOLED معرفی می‌شود

انتظار می‌رود که آنر (honor) در ماه اکتبر تلفن هوشمند جدید و قدرتمندی را با نام آنر Mate 20 معرفی کند. چندی پیش اعلام شده که این کمپانی سفارش ساخت نمایشگر‌های ۶.۹ اینچی Super AMOLED را به سامسونگ داده است. اما امروز اخبار جدیدی که از سوی آنر فاش شده‌اند، اطلاعات تازه‌ای را در این خصوص ارائه می‌کنند.
همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آنر نمایشگر‌های ۶.۹ اینچی را برای محصول جدید خود سفارش داده است. اما در تصویر نمی‌توان اطلاعاتی در خصوص Super AMOLED بودن آن‌ها مشاهده کرد و احتمالا این موضوع از شماره مدل موجود مشخص شده است. لازم به ذکر است که نام کد محصول جدید آنر Ravel است. اگر به خاطر داشته باشید، آنر در سال ۲۰۱۶ نسخه‌ای بزرگ‌تر از آنر ۸ را با نام آنر نوت ۸ معرفی و روانه بازار کرد. در سال ۲۰۱۷ شاهد نسخه جدید آن نبودیم و حال با یک پله پرش به نظر می‌رسد که باید منتظر آنر نوت ۱۰ باشیم. گفتنی است که آنر میت ۸ نیز از نمایشگر آمولد بهره می‌برد.

مطالب مرتبط:

آنر نوت 10
همان‌طور که گفته شد آنر در حال آماده شدن برای معرفی آنر نوت ۱۰ است و بر اساس گزارشی که چندی پیش توسط Weibo منتشر شده بود، مدیر عامل این شرکت اعلام کرده بود که آنر قصد دارد یک نسخه بزرگ‌تر از آنر ۱۰ را معرفی کند. وی مدعی شده بود که خود او مدتی است که از این دستگاه استفاده می‌کند و در دست گرفتن آن راحت است. پس با این اوصاف نمایشگر‌های سفارش داده شده با سایز ۶.۹ انیچی می‌توانند مربوط به این تلفن هوشمند باشند.
آنر نوت 10
فعلا اطلاعاتی در خصوص مشخصات آنر نوت ۱۰ منتشر نشده است، ولی انتظار می‌رود که این محصول از پردازنده HiSilicon Kirin 970 که در آنر ۱۰ شاهد آن بودیم، استفاده کند. برای آشنایی با مشخصات دقیق این تلفن هوشمند باید تا زمان معرفی رسمی آن منتظر بمانیم. البته در این مدت نیز به احتمال زیاد اخبار و شایعات مختلفی در این خصوص منتشر خواهند شد. شما چه انتظاراتی از آنر نوت ۱۰ دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا