اخبار

ال جی سه محصول میان رده جدید با نام‌های Q7+ ،Q7 و Q7a معرفی کرد

ال جی سه محصول جدید را با نام‌های Q7+ ،Q7 و Q7a معرفی کرده است. هر سه محصول مشخصاتی نسبتا شبیه به یک دیگر دارند و اصلی‌ترین تفاوت را در بخش دوربین و حافظه آن‌ها شاهد هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تلفن‌های هوشمند جدید سری کیو ال‌جی به دست آوریم.
ال‌جی روز گذشته محصولات جدیدی را معرفی کرده است که در سری Q قرار می‌گیرند و به ترتیب ال جی Q7، ال جی +Q7 و ال جی Q7a نام دارند. هر سه محصول از ماه آینده در بازار‌های منتخب به فروش خواهند رسید. برخی از کشور‌های آمریکایی و آسیایی نیز میزان این تلفن‌های هوشمند خواهند بود. هر سه محصول تقریبا در بخش میان‌رده‌های بازار قرار می‌گیرند.

مقالات مرتبط:

این سه تلفن هوشمند ال‌جی دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی FullVision با وضوح +FHD یا همان ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستند. نسبت تصویر این نمایشگر‌ها نیز ۱۸:۹ است. اصلی‌ترین تفاوت بین سه محصول جدید ال‌جی مربوط به بخش دوربین و حافظه می‌شود. هر سه تلفن هوشمند در دو نسخه روانه بازار خواهند شد که یکی از آن‌ها از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد و دیگری مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی است.
نسخه اصلی از ال‌جی Q7 دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش حافظه دستگاه تا ۲ ترابایت نیز وجود دارد. این محصول از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی خود بهره می‌برد و دوربین جلویی آن نیز در نسخه‌های مختلف ۸ و ۵ مگاپیکسلی است.
از سوی دیگر، ال‌جی کیو ۷ پلاس از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین این محصول نسبت به کیو ۷ کمی قدرتمند‌تر است و از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی خود بهره می‌برد. دوربین جلویی این دستگاه نیز بر اساس نسخه‌های مختلف ۸ و ۵ مگاپیکسلی است.
ال جی کیو 7
سومین محصول از این سری نیز با نام ال‌جی کیو ۷ ای روانه بازار می‌شود که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی این دستگاه ‍۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی است.
هر سه محصول جدید ال‌جی از سری کیو دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و از نسخه ۸.۰ اندروید Oreo استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به سنسور اثر انگشت مجهز شده‌اند و از سایر قابلیت آن‌ها نیز می‌توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP68)، شارژ سریع و رادیو FM اشاره کرد. ال‌جی کیو ۷ پلاس از Hi-Fi Quad DAC نیز بهره می‌برد.
به نظر می‌رسد که ال‌جی کیو ۷ و کیو ۷ پلاس در سه نسخه مشکی، آبی و بنفش روانه بازار خواهند شد و ال‌جی کیو ۷ ای تنها با رنگ آبی عرضه می‌شود.  نظر شما در خصوص محصولات جدید کمپانی کره‌ای ال‌جی چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا