اخبار

به‌روزرسانی چت ویدیویی گروهی برای کاربران اسنپ چت

 

به‌روزرسانی چت ویدیویی گروهی برای کاربران اسنپ چت

نرم‌افزار اسنپ چت به‌تازگی در به‌روزرسانی جدید خود قابلیت‌های جدیدی از قبیل گزینه ویدیو چت گروهی را منتشر کرد. این به معنای آن است که ازاین‌پس کاربران اسنپ چت می‌توانند با ۱۶ دوست و اعضای خانواده خود به‌صورت گروهی به گفت‌وگوی ویدیویی بپردازند. اگر چت گروهی تنها به‌صورت صوتی باشد، تعداد افراد فعال به‌صورت همزمان در آن تا ۳۲ فرد فعال خواهد رسید. همچنین خبر خوش برای کسانی که از لنزهای ویژه اسنپ چت لذت می‌برند این است که در ویدیو چت گروهی می‌توان از این لنزها برای خنده و سرگرم کردن اعضای گروه چت استفاده کرد.
برای ایجاد یک چت تصویری یا صوتی گروهی، می‌توانید به ساخت چت گروهی (Group Chat) جدید پرداخته یا چت مورد نظر خود را از میان فهرست حال حاضر خود انتخاب کنید. سپس شما می‌توانید بر روی آیکون ویدیو یا تلفن کلیک کرده و به ترتیب چت تصویری یا صوتی خود را با اعضای گروه ساخته شده آغاز کنید. تمامی اعضای گروه نوتیفیکیشنی را دریافت خواهند کرد که از آن‌ها درباره تمایلشان به اتصال به چت تصویری یا صوتی پرسیده می‌شود و آن‌ها می‌توانند این درخواست را تائید یا رد کنند.


مطالب مرتبط:


همچنین اسنپ چت به‌تازگی اعلام کرده است که به‌زودی پشتیبانی از منشن ها (Mentions) برای قابلیت استوری در این نرم‌افزار افزوده خواهد شد. هر زمان که یکی از کاربران اسنپ چت نام عضو دیگری را در استوری خود بیاورد، آن شخص دوم اعلانی را دریافت می‌کند که در استوری یاد شده نامی از او برده شده و یا به‌اصطلاح منشن شده است. کاربر اسنپ چت برای منشن کردن تنها نیاز است تا نام کاربر را به‌صورت عادی تایپ کند و سپس پیشنهادهایی را برای منشن کردن نام دوستان خود به‌صورت فهرست ویژه‌ای دریافت خواهد کرد.
این قابلیت‌های جدید در طی هفته جاری برای کاربران اسنپ چت عرضه خواهد شد. البته باید در نظر داشت که عرضه این به‌روزرسانی به‌صورت جهانی ممکن است اندکی به طول بینجامد ولی درهرصورت در طی هفته‌های جاری به‌روزرسانی جدید اسنپ چت برای کاربران این نرم‌افزار در سراسر جهان عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا