اخبار

کوتاهی موتورولا در عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید

کوتاهی موتورولا در عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید

موتورولا هنوز عرضه به‌روزرسانی سیستم عامل جدیدی را برای سری موتو E5 خود عرضه نکرده است. این کمپانی خط تولید جدید سری E5 را به‌تازگی به همراه سه تلفن همراه هوشمند از موتو G6 راه‌اندازی کرد. البته اگرچه این کمپانی عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید را برای تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار خود تضمین کرده است اما حرفی از عرضه این به‌روزرسانی‌ها برای خط تولید دستگاه‌های خوش قیمت خود متعهد نشده است.

مطالب مرتبط:

این کمپانی اخیرا به‌صورت کلی عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را کند کرده است. با این حال این کمپانی در رونمایی روز گذشته خود با معرفی برنامه‌ای به نام Beta Experiences یا “تجربه بتا” دروازه‌های امید را به روی کاربران گشوده است. لازم به ذکر است که این برنامه به کاربران امکان آزمودن قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌ها را قبل از عرضه نسخه نهایی آن‌ها می‌دهد. متأسفانه، این برنامه بیشتر به دستگاه‌های با قیمت بالا محدود شده است و کسانی که تلفن همراه هوشمند موتو E5 را خریداری می‌کنند به این برنامه دسترسی نخواهند داشت و این شرکت این برنامه را تنها برای کاربرانی که برخی از مدل‌های سری موتو حی و موتو زد را خریداری می‌کنند در دسترس قرار داده است.
در هر مورد، به‌روزرسانی سیستم عامل وعده داده شده برای سری موتو جی ۶ نیز دقیقا ما را تحت تاثیر قرار نداد زیرا بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند امروزه در حدود دو سال بعد از عرضه دستگاه‌های خود از آن‌ها پشتیبانی خواهند کرد. همچنین این روزها با در نظر گرفتن پشتیبانی از Project Treble و اندروید اوریو، عرضه به‌روزرسانی‌ها برای تلفن‌های همراه هوشمند بسیار راحت‌تر از قبل شده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که موتورولا به‌روزرسانی‌های ماهانه برای خط تولید دستگاه‌های موتو E5 و موتو G6 را نیز پشت گوش انداخته است و به عرضه بسته‌های امنیتی به‌صورت هر دو یا سه ماه یک‌بار اکتفا کرده است.
با این حال بدون در نظر گرفتن این نقصان در به‌روزرسانی‌ها، کسانی که به تلفن‌های همراه هوشمند جدید موتورولا علاقه داند می‌توانند به‌زودی این دستگاه‌ها را در بازار کشور خود در اختیار داشته باشند. خط موتو G6 در طی ماه آینده در بیشتر بازارها از قبیل بازار ایالات متحده در دسترس قرار خواهد کرد و این در حالی است که دستگاه‌های موتو E5 نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار روانه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا