اخبار

انتشار اطلاعات جدید از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱

شرکت سامسونگ در آگوست سال جاری سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود را معرفی کرد. دوربینی که با همکاری شیائومی نخستین بار در گوشی هوشمند می نوت ۱۰ جای گرفت.

این سنسور دوربین که در حال حاضر باکیفیت‌ترین دوربین گوشی‌های هوشمند است، بزودی برنامه‌ریزی شده تا نسخه بروزرسانی شده آن معرفی و در سری گلکسی اس ۱۱ تعبیه شود. گفته شده دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید سامسونگ تجربه تصویربرداری فوق‌العاده را در سری گلکسی اس ۱۱ رقم خواهد زد.

دوربین ISOCELL Bright HMX دارای بیش از ۱۰۰ میلیون پیکسل است که در تصویربرداری کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. همچنین سنسور در شرایط نوری زیاد تصویربرداری مناسبی داشته و عملکرد قابل توجهی می‌تواند از خود نشان دهد.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید سامسونگ بی نظیر است

گزارش می‌گوید این سنسور جدید دارای سایز ۱/۱.۳۳ اینچی بوده که یکی از بزرگ‌ترین سنسورهای دوربین به شمار می‌رود. دوربین برای تصویربرداری ۱۰۸ مگاپیکسلی از فناوری ادغام پیکسل Tetracell بهره می‌گیرد.

در محیط روشن با فناوری Smart-ISO، این دوربین قادر است بهترین عملکرد را داشته و متفاوت از سایر سنسورهای موجود عمل می‌کند. برای عکاسی بهتر در شرایط نوری کم، این دوربین دارای پیکسل‌های ۰.۸ میکرونی بوده که تجربه جالبی رقم می‌زند.

گذشته از آن قابلیت ضبط ویدئو ۶K هم دارد. به هر حال جزئیات کافی نیست و باید تا فوریه ۲۰۲۰ منتظر ماند تا مشخص شود، سامسونگ چگونه محصولی را بزودی عرضه خواهد کرد. بدون شک علاوه بر گلکسی اس ۱۱، مدل‌های دیگری نیز از آن برخوردارند.


مطالب مرتبط:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا