اخبار

گوگل پیکسل ۳ XL محبوب‌تر از گلکسی نوت ۹

هفته‌های هیجان‌انگیزی پیش روی ماست زیرا در طی چند ماه آینده با رونمایی از چندین تلفن همراه هوشمند جدید و پرچم‌دار  مواجه می‌شویم. این تلفن همراه هوشمند که از گلکسی نوت ۹ گرفته تا ال‌جی وی ۴۰ و تمامی آیفون‌ها و گوگل پیکسل‌های جدید (به‌خصوص گوگل پیکسل ۳ XL) و پرچم‌دارهای سونی و… همگی با ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فردی وارد بازار می‌شوند که هر کدام سعی دارند به‌وسیله آن‌ها نظر مخاطبان و استفاده‌کنندگان از تلفن‌های همراه هوشمند را به خود جلب کنند.

مطالب مرتبط

رنگ بندی ویژه برای قلم گلکسی نوت ۹
کدهای اندروید P خبر از قابلیت شارژ بی سیم در سری گوگل پیکسل ۳ می‌دهند
رندر‌های ۳۶۰ درجه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد
به همین ترتیب نیز نیمه دوم سال میلادی جاری را می‌توان رویای تحقق یافته عاشقان فناوری خواند و اگر شما نیز به دنبال خرید یکی از پرچم‌داران پیش رو هستید بهتر است از اکنون تصمیم بگیرید که کدام‌یک به‌احتمال‌قوی می‌تواند گزینه مناسبتان باشد.

گوگل پیکسل 3 XL محبوب‌تر از گلکسی نوت 9

مسلما، بسیاری از افراد هم‌اکنون اذهان خود را به‌سوی تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار کمپانی‌های موردعلاقه خود متوجه ساخته‌اند و ازآنجایی‌که دستگاه‌های جدید همگی به‌نوعی نسخه پیشرفته‌تر از نسخه قبلی خود هستند پس پیش‌بینی جهت تمایلات برای کاربران سخت نخواهد بود. بنابراین، وب‌سایت Phonearena در طی نظرسنجی ویژه‌ای دو طرف طیف دستگاه‌های اندرویدی با پیکسل‌های گوگل با بهره‌مندی از اندروید خام و ازیک‌طرف و سری نوت سامسونگ با بهره‌مندی از بسیاری از قابلیت‌های ادغام‌شده در اندروید از سوی دیگر را در نظر گرفته است و از کاربران خواسته تا بگویند که حاضر به خرید کدام‌یک از این دستگاه‌ها هستند و گوگل پیکسل ۳ XL را ترجیح می‌دهند یا پرچم‌دار سامسونگ را.
پس از بررسی‌های انجام شده از سوی متخصصان این وب‌سایت نتایج به‌عمل‌آمده از این نظرسنجی نشان داد که درصد بالایی از رای دهندگان سعی در سال جاری خرید تلفن‌های گوگل یعنی گوگل پیکسل ۳ XL خواهند داشت. طبیعی است که بسیاری از این رای دهندگان پس از عرضه این دو تلفن همراه هوشمند ممکن است نظر خود را درباره خرید آن‌ها تغییر دهند زیرا آن‌ها می‌توانند با مقایسه، آزمودن و عیب‌یابی هر کدام به درک درستی از تلفن‌های همراه یاد شده برسند و سپس با دیدی بازتر دستگاه خود را انتخاب کنند.


مطالعه بیشتر

سامسونگ سرعت دانلود آیفون X را نشانه رفته است
ال جی ساعت‌های هوشمند جدید خود را در طول یک ماه آینده معرفی می‌کند
اپل تولید آیفون SE را متوقف می کند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا