اخبار

نسخه جدید واتساپ با قابلیت‌های جدید در گروه های چت، منتشر شد!

نسخه جدید واتساپ امروز برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در این نسخه شاهد قابلیت‌های جدیدی برای گروه‌ها هستیم. همراه موبایلستان باشید تا با این قابلیت‌ها بیشتر آشنا شویم.
واتساپ امروز در وبلاگ خود از قابلیت‌های جدید گروه‌های چت رونمایی کرد. یکی از این قابلیت‌ها امکان پست کردن توضیحات مربوط به گروه است. این قابلیت باعث می‌شود که اهداف، دستورالعمل‌ها و موضوعات مربوط به گروه به صورت یک پست مجزا نمایش داده شوند و البته کاربران جدید نیز این پست را در بالای صفحه خود مشاهده خواهند کرد. دکمه @ اکنون در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار گرفته است که باعث ارتباط ساده‌تر کاربران با یکدیگر می‌شود. کاربران با لمس این دکمه می‌توانند تمام پیام‌هایی که بعد از آخرین بازدید در آن‌ها من‌شن (Mention) شده‌اند را مشاهده کنند (به پیام‌هایی که در گروه‌ها برای کاربر خاصی فرستاده می‌شود یا پیام‌هایی که در پاسخ به پیام کاربر ارسال می‌شوند، اصطلاحا پیام‌های منشن شده گفته می‌شود).

مقالات مرتبط:

واتساپ
در بروزرسانی جدید واتساپ، کاربران می‌توانند از طریق صفحه اطلاعات گروه‌ها، اعضای گروه را مشاهده و در بین آن‌ها جستجو کنند. در این نسخه شاهد برخی تغییرات مربوط به ادمین‌های گروه نیز هستیم. از این پس ادمین‌های گروه می‌توانند دسترسی کاربران را برای تغییر عنوان، آیکون و توضیحات گروه محدود کنند. همچنین ادمین‌های گروه می‌توانند دسترسی ادمین بودن سایر کاربران را لغو نمایند. در این تغییرات جدید، کاربری که گروه را ایجاد کرده است نمی‌تواند از گروه اخراج شود. این موضوع اصطلاحا با نام سندروم استیو جابز شناخته می‌شود. همچنین امکان ورود چند باره به گروه بعد از خارج شدن از آن وجود ندارد.
نسخه جدید WhatsApp که دارای ویژگی‌های مذکور است امروز برای اندروید و iOS منتشر شده و کاربران می‌توانند از طریق استور‌های مربوطه، واتساپ خود را بروزرسانی کنند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا