اخبار

شیائومی ردمی ۶ پرو ، می مکس ۳ و می پد ۴ به‌زودی معرفی می‌شوند

شیائومی ردمی ۶ پرو ، می مکس ۳ و می پد ۴ نام سه محصولی هستند که با توجه به نتاج تنا و فعالیت های اخیر کمپانی چینی شیائومی انتظار می‌رود به زودی معرفی شوند. با موبایلستان همراه باشید تا به بررسی بیشتر  این محصولات شیائومی بپردازیم.
شیائومی که به تازگی پرچمداری با نام ردمی ۶ و میان رده ای با نام ردمی ۶A معرفی کرده است٬ در حال فعالیت‌های نهایی برای رونمایی از یک گوشی هوشمند دیگر از سری گوشی‌های ردمی است. ردمی ۶ پرو نام این محصول جدید شیائومی است که انتظار می‌رفت مانند خانواده می ۸ در یک مجموعه و در کنار دیگر اعضای ردمی ۶ معرفی و عرضه شود.


معرفی گوشی ردمی ۶ پرو:

ردمی 6 پرو
بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA)‌٬ شیائومی ردمی ۶ پرو نیز مانند برادر بزرگتر خود یعنی ردمی ۶ A یک گوشی اقتصادی است که با حاشیه‌های نه چندان باریک برای کاربران عرضه خواهد شد. بنابر تصاویر بدست آمده از این محصول٬ ردمی ۶ پرو دارای صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت ۱۹:۹ است. این دستگاه احتمالا از طراحی ناچ استایل یا بریدگی بالای صفحه نمایش بهره می‌برد و حاشیه قطوری هم در قسمت پایینی پنل جلوویی به چشم می خورد. با توجه به یکسان بودن سنسورهای دوربین اصلی ردمی ۶ پرو با ردمی ۶ ٬ کارشناسان پیش‌بینی میکنند شیائومی برای این محصول خود یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی و قابلیت باز شدن قفل صفحه با شناسایی چهره٬ در نظر گرفته باشد.
تنا همچنین اطلاعاتی درباره‌ی پردازنده‌ی این گوشی هوشمند منتشر کرده است؛ قلب تپنده ردمی ۶ پرو یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز است که احتمالا یک تراشه‌ی هلیو پی ۶۰ خواهد بود. ردمی ۶ پرو در دو مدل با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و مدل دیگر با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و البته قیمت های متفاوت عرضه خواهد شد. بر اساس اسناد متشر شده‌ی تنا٬ باتری این گوشی ظرفیتی معادل ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردمی ۶ و ردمی ۶A با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی٬ قدرتمندتر است.  ردمی ۶ پرو به دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است که بنابر تصاویر منتشر شده در یک قاب بیضی شکل با چینش عمودی در پنل پشتی تعبیه شده است. این دستگاه هم مانند گوشی‌های معرفی شده‌ی اخیر شیائومی از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو بهره می برد. ولی ممکن است بر خلاف ردمی ۶ این دستگاه با رابط کاربری ۱۰ MIUI رونمایی شود.


می مکس ۳ :

می مکس ۳
ماه گذشته مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که می مکس ۳ در ماه جولای (اوایل مردادماه) رونمایی می‌شود بنابراین مسلما شیائومی در حال آماده‌سازی این دستگاه برای مراسم رونمایی اول مرداد است. اما چه مشخصه‌هایی از این دستگاه فاش شده است؟
تعداد حواشی و اخبار غیر رسمی درباره این گوشی هوشمند کم نیست٬ اما با بررسی کلی و اطلاعات منتشر شده توسط تنا می‌توان گفت می مکس ۳ دارای یک نمایشگر ۶.۹۹ اینچی با نسبت ۱۸:۹ است و دارای قابلیت های جدیدی مانند شارژ بی‌سیم و اسکنر عنبیه خواهد بود. همچنین شیائومی برای این محصول خود از یک  تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام به همراه حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی استفاده کرده است. تامین انرژی این دستگاه هوشمند را یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عهده خواهد داشت. به هر صورت تا دو ماه دیگر می مکس ۳ بطور رسمی معرفی خواهد شد و به تمام شایعات درباره خود پایان خواهد داد.
می پد ۴
و در آخر نام می پد ۴ را در سایت تنا مشاهده می‌کنیم که تنها به ذکر چند مشخصه فنی آن بسنده می‌کنیم٬ چرا که اطلاعات درباره این تبلت شیائومی چندان کامل نیست و زمان معرفی این تبلت هنوز بطور رسمی اعلام نشده است. می پد ۴ دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است و به یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام مجهز شده است. همچنین یک باتری قدتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای می پد ۴ در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا